پانزده سال پس از کلنگ زنی اول ، احداث ساختمان بیمارستان نفت در مسجدسلیمان برای بار دوم کلنگ زنی شد!! 

 

 

کلنگ احداث ساختمان جدید بیمارستان نفت مسجدسلیمان در حالی امروز بر زمین زده شد که ۱۵ سال پیش و در دولت احمدی نژاد نیز این پروژه کلنگ زنی شده بود.

 

 

پایگاه خبری ایرانیان – کیوان علاسوند ، همزمان با یکصد و پانزدهمین سالروز اکتشاف نفت در مسجدسلیمان، امروز جمعه پنجم خردادماه ۱۴۰۲ ، کلنگ عملیات اجرایی احداث ساختمان بیمارستان نفت مسجدسلیمان با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ، مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب ، امام جمعه، نماینده، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی، به زمین زده شد.

 

مجری این طرح سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوده و قرار است این ساختمان در مساحتی بالغ بر ۴هزار متر مربع در محل بیمارستان قدیم نفت اجرایی شود.

بیمارستان شامل بخش های داخلی، جراحی، اتاق عمل، اورژانس ، زنان و زایمان، رادیولوژی، آزمایشگاه و… است که امروز با حضور خجسته مهر عملیات اجرایی آن آغاز شد.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، عملیات احداث ساختمان جدید بیمارستان نفت مسجدسلیمان در حالی امروز و در یکصد و پانزدهمین سالروز اکتشاف نفت در این شهرستان، کلنگ زنی می‌شود که پیشتر در ۴ خرداد سال ۱۳۸۷ و در دولت محمود احمدی نژاد هم بمناسبت یکصدمین سال اکتشاف نفت در مسجدسلیمان این پروژه کلنگ زنی شده بود!!!

 

وزارت نفت پیش از این دو کلنگ زنی، در اوایل دهه ۸۰ احداث بیمارستان نفت در مسجدسلیمان رادر منطقه شیخ مندنی استارت زد. این پروژه با سرعت خوبی در حال انجام بود اما به دلایل نامعلومی به یکباره متوقف و علی رغم هزینه های زیادی که در آن زمان صورت گرفت، به حال خود رها شد و مشخص نشد چه کسانی در جانمایی و سپس در تعطیلی روند اجرایی این پروژه سهل انگاری کرده اند و تا کنون هیچ مقام مسئولی از وزارت نفت برای ضرر و زیان وارده به بیت المال در این پروژه بازخواست نشده است!!!

 

 

 

انتهای پیام