اعتراض شدید اصحاب رسانه به کم کاری و بی توجهی وزارت نفت نسبت به مسجدسلیمان؛ آقای خجسته مهر سهم مسجدسلیمان از مسئولیت های اجتماعی نفت چقدر است؟؟  

 

 

همزمان با یکصد و پانزدهمین سالروز اکتشاف نفت و حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در آئین کلنگ زنی  بیمارستان جدید نفت، جمعی از اصحاب رسانه مسجدسلیمان به کم کاری و بی توجهی های وزارت نفت نسبت به مسجدسلیمان به شدت اعتراض کردند.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان به نقل از راستا خوزستان ، خجسته مهر در پاسخ به خبرنگاران که از او پرسیدند سهم مسئولیت های نفت را در قبال مسجدسلیمان به صورت شفاف اعلام کنید گفت: شفاف می گویم ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبارات به مسجدسلیمان تعلق گرفته که مدیران شهرستان و استان باید بتوانند با تعریف پروژه این بودجه را جذب کنند.

 

خبرنگاران در ادامه سوال کردند؛ چرا علیرغم آمار بالای بیکاری، فقر، اعتیاد، خودکشی در شهرستان سهم استخدام نیروهای بومی در مسجدسلیمان پائین است؟! حتی مدیران ما نیز از خارج از شهرستان می آیند!

 

خبرنگاران با بیان این که بیش از ۳۵ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار دارند گفتند انتظار می رود مسئولان نفت در قالب خدمات اجتماعی به این شهروندان کمک کنند.

 

آنها خطاب به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفتند: مسئولیت های اجتماعی نفت در مسجدسلیمان نامحسوس و تا جایی که مردم می گویند خدمات پیش از انقلاب بیشتر از بعد از انقلاب بوده است و انتظار می رود در دولت آقای رئیسی این اجحاف جبران شود.

 

اصحاب رسانه مسجدسلیمان همچنین اعتراض خود را نسبت به برنامه سفر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کردند و گله مند بودند که  چرا علی رغم حضور در شهرستان از مناطق آلوده و فرسوده مسجدسلیمان بازدید نکردید تا بیشتر در جریان وضعیت اَسَفناک زندگی مردم در این سال ها پی ببرید؟

 

 

انتهای پیام