شهردار گل گیر : در راستای ارتقاء سطح سلامت و پیشگیری از شیوع بیماریهای واگیر دار ؛ عملیات آهک پاشی جوی های روباز سطح شهر انجام گردید

 

 

شهردار گل گیر گفت: عملیات آهک پاشی جداول و کانال های دفع آب های سطحی با هدف گندزدایی و مبارزه با حشرات و عوامل بیماری زا و همچنین جوندگان و حشرات موذی انجام می گیرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، میلاد امامی در این رابطه اظهارداشت: با توجه به اینکه شهر گل گیر از داشتن سیستم فاضلاب شهری محروم است وگاها فاضلاب های خانگی نیز به داخل جداول سرازیر می شود، شستشو، لایروبی و آهک پاشی بصورت مستمر توسط واحد خدمات شهری انجام می گیرد.

 

وی افزود: با شروع فصل گرما و افزایش دما ، واحد خدمات شهری شهرداری گل گیر اقدام به آهک پاشی جداول سطح شهر می نماید که این کار موجب جلوگیری از شیوع بیماری های میکروبی و عفونی می شود.

 

شهردار گل گیر تسریح کرد : به منظور حفظ سلامت و ارتقاء بهداشت محیط، پاکسازی و نظافت معابر به صورت شبانه روزی صورت می پذیرد.

 

امامی در خاتمه گفت: از جمله اقدامات شهرداری گل گیر در حوزه خدمات شهری، جمع آوری زباله، لایروبی جوی ها، آهک پاشی، شستشوی معابر و رُفت و روب می باشد.