جلسه شورای اداری مسجدسلیمان برگزار شد

 

 

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان گفت: در نقاط مختلف شهرستان پروژه‌هایی در حال اجراست و  مسجدسلیمان اینروزها به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شده است.

 

 

پایگاه خبری ایرانیان – کیوان علاسوند، فرماندار مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری این شهرستان که امروز یکشنبه اول مردادماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید، گفت: در جای جای شهرستان از جاده اهواز مسجدسلیمان گرفته تا در نقاط شهری و مناطق روستایی ، شهرداری، آبفا ، شرکت نفت، بهداشت و درمان، بنیاد مسکن، شرکت گاز، مخابرات و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان مشغول انجام پروژه های مختلف هستند و به جرات می‌توان گفت که مسجدسلیمان به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شده است‌. البته نیاز است تا با مدیریت این پروژه ها ضمن اولویت بندی ، کنترل کیفیت و زمانبندی مناسب شاهد نتایج بهتری از این اقدامات باشیم و در نهایت رضایتمندی بیشتری ایجاد شود. ضمن اینکه تعامل بین بخشی و هم افزایی دستگاهها هم در به ثمر نشستن کارها بسیار موثر خواهد بود.

پیمان مولایی با اشاره به مشکلات آب در شهرستان گفت : اقداماتی در بخش آب صورت گرفته اما کارهای زیرساختی باقی مانده است که نیاز به تلاش و پیگیری بیشتر و تخصیص اعتبارات جهت رفع این مشکلات است‌ تا تنش آبی در منطقه به حداقل برسد.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه همه مدیران چه مستقیم و چه غیر مستقیم صندلی و جایگاهی که در اختیار دارند را از مردم گرفته اند ، بر تکریم و احترام ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و افزود : در تکریم ارباب رجوع باید تلاش کرد زیرا مسئولیت در ادارات و سازمان ها یک امانت است.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان همچنین با اشاره به برخی اقدامات فرهنگی در شهرستان گفت : در ماه‌های اخیر مباحث فرهنگی با جدیت بیشتری درحال انجام است و رویداد آموزش حفظ قرآن در شهرستان برای اولین بار با محوریت سپاه و همراهی و حمایت برخی دستگاه‌ها از جمله شهرداری ، نفت ، پتروشیمی،  سیمان و دیگر ادارات و نهادها در حال انجام است.

مولایی تسریح کرد : اردوهای مختلف دانش آموزی و دانشجویی ، تهیه جهیزیه برای چهل زوج تحت پوشش کمیته امداد امام، شکل گیری و اجرایی شدن برخی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی از دیگر تحرکات فرهنگی در شهرستان است اما معتقدم در این بخش مهم کم کاریهای زیادی صورت گرفته و متناسب با ظرفیت بسیار خوبی که وجود دارد، نتوانستیم اثرگذار باشیم.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در پایان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت : دستگاه‌هایی که پروژه هایی برای افتتاح یا شروع بکار دارند هر چه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهند تا امسال در هفته دولت ، حرف برای گفتن داشته باشیم.

پیش از سخنان سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدی امام جمعه شهرستان در سخنانی به بیان فضیلت های ماه محرم و قیام عاشورا پرداخت و اظهار داشت : نهضت عاشورا هیچ گاه در محدوده زمان و جغرافیای خاصی محصور نمانده است، بلکه همواره الهام بخش تشیّع در راستای حرکت‌ها، جنبش‌ها و قیام‌های راستین شیعه بلکه بسیاری از نهضت‌های آزادی خواهانه دیگر در برابر کانون‌های ظلم و کفر و نفاق بوده است.

در این نشست سرهنگ محمودی فرمانده سپاه مسجدسلیمان، سیدی مدیر نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان، نقدی پور بخشدار گل گیر، وحیدی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سرهنگ مردانی رئیس پلیس پیشگیری به بیان برخی اقدامات صورت گرفته و مشکلات موجود پرداختند.

بخش پایانی نشست شورای اداری مسجدسلیمان ، سخنان حاج آقا قندعلی در مورد ماه محرم و عزاداری خاص قوم بختیاری در این ماه بود.  نوحه خوانی رئیس سازمان تبلیغات مسجدسلیمان با سینه زنی اعضای شورای اداری همراه شد و فضایی معنوی و حُزن انگیز را در سالن جلسات فرمانداری بوجود آورد.

 

 

انتهای پیام