مسابقات فوتسال کارکنان صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان؛ یوتیلیتی قهرمان شد  

 

مسابقات فوتسال کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با قهرمانی تیم آبی پوش یوتیلیتی پایان یافت.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، مسابقات فوتسال جام شهدای مسجدسلیمان با حضور۱۳ تیم و ۲۵۰ ورزشکار از کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان برگزار شد.

در این رویداد ورزشی که با برنامه ریزی و نظم بسیار خوبی از سوی امور ورزش شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان برگزار شد ، تیم یوتیلیتی ( نیروگاه ) با کسب مقام اول، قهرمان مسابقات شد و تیم های آمونیاک ، نگهداری و تعمیرات و پشتیبانی به ترتیب در رده های دوم، سوم و چهارم قرار گرفتند.

دیدارهای رده بندی و فینال این مسابقات در روز شنبه مورخ هیجدهم آذرماه ۱۴۰۲ درسالن ورزشی نفتون و با دعوت از پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان برگزار گردید.

قبل از اهدای مدال به تیم های اول تا سوم این مسابقات ، از علی اصغر جمالی پیشکسوت فوتبال و حبیب اورک پیشکسوت داوری  مسجدسلیمان تجلیل بعمل آمد.

قضاوت بازی فینال بر عهده دو داور خوب مسجدسلیمان آقایان احمد فارسونی و جواد نظرپور بود.

برگزاری منظم این مسابقات و دعوت از پیشکسوتان و چهره های شاخص ورزش مسجدسلیمان ، کاری ارزشمند و ماندگار از سوی استاد بهرام آذرپیکان رئیس امور ورزش شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان بود که با استقبال پیشکسوتان از این اقدام پسندیده امور ورزش پتروشیمی همراه شد.

سید احسان اله موسوی مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان در حاشیه برگزاری فوتسال کارکنان این شرکت گفت : این مسابقات نه تنها فرصتی برای تقویت روحیه همدلی و همکاری درون سازمانی بود، بلکه شور و نشاط بیشتری به کارکنان شرکت داده و انگیزه و انرژی مثبتی به محیط کار افزوده است.

وی همچنین حضورجمعی از پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان در دیدارهای رده بندی وفینال راافتخاردانستند وگفتندحضور پیشکسوتان مایه دلگرمی ورزشکاران وکارکنان این مجموعه شد که ازهمه این بزرگواران قدردانی می نماییم.

این رویداد ورزشی نشان دهنده توجه و حمایت مدیریت محترم عامل شرکت از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی کارکنان می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام