تغییر در ترکیب شورای شهر مسجدسلیمان؛ بازگشت جعفری شهنی و زمانپور و پایان فعالیت سرخمرد و قنبری

 

محمود جعفری شهنی و علی زمانپور، دو عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان که پیش‌تر از ترکیب این شورا خارج شده بودند، با دریافت حکم برائت از سوی دادگاه تجدیدنظر، رسماً به کرسی‌های خود در پارلمان شهری بازگشتند.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، پس از طی مراحل قانونی و صدور رأی قطعی مبنی بر تبرئه محمود جعفری شهنی و علی زمانپور در دادگاه تجدیدنظر، روند بازگشت این دو عضو به شورای شهر مسجدسلیمان آغاز شد.

بر این اساس با بازگشت اعضای اصلی، فعالیت علی قنبری و ابراهیم سرخمرد که به عنوان اعضای علی‌البدل در دوران رسیدگی به پرونده، جایگزین آن‌ها شده بودند، در شورای شهر پایان یافت.

انتهای پیام