کسب ۷ رتبه برتر از سوی روابط عمومی پتروشیمی مسجدسلیمان در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

 

 

روابط عمومی واموربین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با حضور افراد برجسته و متخصصان روابط عمومی برگزار شد ، موفق به کسب هفت عنوان برتر شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، در بخش ویژه (خلاقیت و نوآوری) این جشنواره، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با کسب رتبه ی اول به عنوان خلاق ترین و نوآورترین روابط عمومی در میان روابط عمومی های سازمان ها و شرکت های حاضر در این جشنواره قرار گرفت.

از دیگر عناوین برتر کسب شده توسط این روابط عمومی نیز می توان به کسب رتبه ی اول در بخش “کتاب” جشنواره با ارائه کتابی با عنوان “کُنار، سایه بهشت” ، کسب رتبه دوم در بخش “عکس” و کسب عنوان سوم در بخش های “پوستر”، “کلیپ”، “تیزر” و “فیلم های مستند” اشاره کرد.

علی بلدی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان گفت این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره‌های روابط‌عمومی‌ در ایران است که در اوایل آذرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های فرهنگ و هنر برگزار شد و در این دوره نیز پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط‌عمومی‌ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌سراسر کشور حضور داشتند.

 

انتهای پیام