برگزاری جلسه توجیهی و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در شهرستان مسجدسلیمان

 

 

با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین،اعضای هیات های نظارت،اجرایی و بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی جلسه توجیهی و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، فرماندار مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه گفت:رویداد انتخابات بسیار امر مهم و حیاتی است و همه افرادی که در این عرصه حضور دارند باید قوانین جدید انتخابات را بخوانند و قانون را محور کار خود قرار دهند.

پیمان مولایی ادامه داد: نامزدهای انتخابات حتما اخلاق را مدنظر داشته باشند و سعی کنند بجای پرداختن به نقاط ضعف و قوت دیگر رقبا،برنامه های خود را برای مردم بیان کنند.

وی افزود:همه تلاش ها باید منتج به مشارکت خوب مردم شهرستان در انتخابات باشد و با رقابت سالم همه نامزدها،قطعا شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات خواهیم بود.

در ادامه این جلسه اعضای شورای تامین از جمله حجت الاسلام مرعشی رئیس دادگستری،ذلقی دادستان عمومی و انقلاب، تخلفات و جرائم انتخاباتی را تشریح نمودند و سرهنگ بهاروند فرمانده انتظامي موارد امنیتی و انتظامی مربوط به ایام انتخابات و ابراهیم آبام رئیس هیات نظارت، آخرین قوانین نظارت بر انتخابات را بیان کردند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام