پیام تقدیر و تشکر سرهنگ محمودی از حضور پرشور مردم و مسئولان در یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید شهرستان مسجدسلیمان

 

 

دبیر ستاد یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید شهرستان مسجدسلیمان در پیامی از زحمات مسئولین و قشرهای مختلف مردم در برگزاری این یادواره قدردانی کرد. 

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، متن پیام سرهنگ پاسدار حسن محمودی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان و دبیر ستاد یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید شهرستان مسجدسلیمان بدین شرح است:

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین
“ولا تحسبنَّ الّذینَ قُتِلوا فی سبیلِ اللّهِ امواتاً بل أحیاءٌ عِندَ ربِّهِم یُرزَقون”
البته مپندارید که شهیدان راه خدا مرده اند، بلکه زنده اند و در نزد خدا متنعّم خواهند بود.( آل عمران ۱۶۹)

خداوندمتعال را سپاس میگوییم که باری دیگر توفیق حاصل کرد تا با عنایات حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفدا) و تاسی از مکتب بزرگ سیدالشهداء(علیه السلام) در یک رزمایش بزرگ فرهنگی ، با عزم و اراده همه خدمتگذاران به ساحت مقدس شهیدان ، دومین یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید خطه ی ولایتمدار مسجدسلیمان را برگزار نماییم و فضای شهرمان را با یاد و خاطره شهیدان عطرآگین کنیم.
تردیدی نیست که ملت بزرگ ایران به تأسی از وصایای ارزشمند حضرت امام خمینی (رحمه الله) و آموزه‌های امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) ، تجلیل شهیدان و تکریم خانواده معظم شهدا را رسالت خطیر خود در پاسداری از خط سرخ شهادت دانسته و پاسداشت آنان را در حقیقت پاسداشت ارزش‌های دینی، انقلابی و انسانی برای ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه وآل وسلم) می دانند و در این میدان عظیم حق و باطل و برهه سرنوشت ساز تاریخی، هرگونه غفلت و کوتاهی را خطایی راهبردی و جبران ناپذیر تلقی می‌کنند.
تعظیم و تکریم در برابر عظمت نام و یاد شهدا و تجلیل از ایثارگران و خانواده های معظم پاکبازان راه حقیقت، بی گمان بارش الطاف و نعمت های پروردگار را بر این سرزمین لاله خیز به دنبال خواهد داشت.
درود و رحمت الهی بر عزم راسخ و اراده پولادبن و مجاهدت های خستگی ناپذیر خادمان راه شهدا و تمامی برادران و خواهران که با بصیرت و هوشمندی ،ارزش های بدست آمده از خون شهیدان را پاسداری و پرچم داری و علمداری می کنند.
اطمینان داریم که این تلاش های خالصانه و خاضعانه، بیش از آنچه تصور کنیم، تاثیرخود را بر حفظ و تقویت روحیه سلحشوری و فرهنگ جامعه اسلامی خواهد داشت و قلب های پاک را بسوی معنویت و ایمان مجذوب ساخته و نسل نوپای امروز را به گذشته ای پر افتخار و عزت آفرین پیوند خواهد داد.
بدینوسیله این حقیر به عنوان سرباز خدمتگذار مردم شهید پرور و ولایتمدار این دیار و دبیر یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید والامقام شهرستان مسجدسلیمان از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران ، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و بسیجیان مخلص و بی ادعا تقدیر و تشکر نموده و مراتب تشکر و سپاس خود را از حمایت های ارزشمند امام جمعه محترم شهرستان ، فرماندارمحترم ، اعضای محترم شورای تامین، مجموعه فرهیختگان بزرگ آموزش و پرورش ، دانش آموز عزیز ، دانشجویان آگاه و بصیر، شهرداری ها ، مجموعه نفت مسجدسلیمان ، پتروشیمی ، بنیاد شهید و امورایثارگران، بخشداران ، روسای محترم ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان ، روحانیت معزّز ، هیئات مذهبی شهرستان ، عشایر غیور ، دستگاه‌های امنیتی ، نظامی و انتظامی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت ، بسیج جامعه زنان و سایر اصناف ، اعلام می نمایم.
و از حضور پرشور و حماسی مردم فهمیم و ولایت مدار شهرستان در گرامیداشت یاد و خاطره اسطوره های مقاومت و ایثار صمیمانه قدردانی مینمایم.

 

 

انتهای پیام