کسب نشان سه ستاره تعالی صنعت پتروشیمی کشور توسط شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

 

شركت صنايع پتروشيمي مسجدسليمان باکسب امتیازات حداکثری موفق به دریافت نشان سه ستاره تعالی صنعت پتروشیمی کشورشد

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، دهمين دوره جايزه تعالي صنعت پتروشيمي كشور با حضور وزير تعاون ، کار و رفاه اجتماعي، مديرعامل شركت ملي صنايع پتروشيمي، معاونين وزير و ديگر مديران ارشد صنعت پتروشيمي در سالن همايش هاي صدا و سيما برگزار و اين شركت موفق به دريافت تقديرنامه سه ستاره گرديد.

 

 در اختتاميه اين رويداد كه با شعار”رشد توليد با رويكرد تقويت زنجيره تامين”براساس مدل EFQM-2020 برگزار شد، اين شركت طي ارزيابی عملكرد صورت گرفته در بخش های ستادی و عملياتي با امتيازات حداكثری حائز رتبه برتر گرديد.

 

در همین راستا مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با انتشار پیامی اين موفقیت را به کارکنان این‌ مجموعه عظیم صنعتی تبریک گفتند.

متن پیام سید احسان اله موسوی مديرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان بدین شرح است :

 

وَأَن لَيسَ لِلإِنسانِ إِلّا ما سَعىٰ و اینکه برای انسان بهره‌ای جز سعی و کوشش او نیست (سوره مبارکه النجم آیه ۳۹)

 

شرکت صنایع پترو شیمی مسجدسلیمان در مسیر پر فراز و نشیب خود از زمان پروژه تا بهره‌برداری، روزهای مهمی را گذرانده ، و اکنون دستاورد بزرگی در صنعت پترو شیمی به ارمغان آورده است .

این شرکت در سال جاری پس از ثبت رکورد حداکثری ظرفیت تولید، بعد از چندین ماه تلاش مداوم موفقیت دیگری را این بار در حوزه سیستم‌ های مدیریتی با برنامه‌ ریزی مدون و صحیح کسب نمود.

اینجانب موفقیت افتخار آمیز در دهمین دوره تعالی صنعت پترو شیمی کشور ( بر ا ساس مدل۲۰۲۰ – EFQM)که منجر به کسب نشان سه ستاره با امتیازات حداکثری در اولین سال حضور گردید را به کلیه همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده، بر خود لازم می‌ دانم از زحمات‌ و پشتکار متعهدانه همکاران ارجمند که در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه سازمان تلاش های بی وقفه داشتند قدردانی نمایم .

بی‌ شک مسیر تعالی بدون انتها خواهد بود و تداوم این راه به عنوان مطالبه اصلی ذی‌ نفعان سازمان جهت خلق ارزش‌ های پایدار امری مداوم و ضروری است.

 

 

انتهای پیام