ادای احترام مدیرعامل جدید پتروشیمی مسجدسلیمان به مقام شامخ شهدای گمنام

 

همزمان با آغاز سال نو و ایام ماه مبارک رمضان مدیرعامل جدید پتروشیمی مسجدسلیمان ضمن ادای احترام به مقام شهدای گمنام از بخش‌های مختلف این شرکت تولیدی بازدید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان ، دکتر معظمی مدیرعامل جدید این شرکت با حضور در مقبره شهدای گمنام این شهرستان وسردارشهیدبهنام محمدی به مقام شامخ این شهدای گرانقدر ادای احترام نمود.

ایشان همچنین با حضور در مجتمع پاروشیمی مسجدسلیمان و انجام مراسم معارفه از واحد‌های ستادی و عملیاتی بازدید نموده و ضمن پیگیری آخرین وضعیت تولید و موانع آن آغاز سال نو را به کارکنان این‌ شرکت  تبریک گفتند.

دکتر معظمی در مراسم معارفه ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته از سوی همکاران، به تبیین اهداف کلان مجموعه در حوزه های مختلف بویژه پایداری تولید و تمرکز بر طرح های توسعه ای پرداختند.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای کارکنان این‌ مجموعه عظیم تولیدی ، سال جدید را سال رشد همه جانبه و شکوفایی شرکت معرفی کرده و تاکید نمودند ؛ در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است این شرکت باتمام توان خود را در جهت تولید حداکثری محصولات با توجه به ارزش آفرینی صنعت پتروشیمی به کار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام