مدیر روابط عمومی پتروشیمی مسجدسلیمان خبر داد: مزین شدن غرفه پتروشیمی مسجد سلیمان در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ به نام و تصویر شهدا

 

در راستای ارج نهادن به خانواده معظم شهدا، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴  دست به یک حرکت ارزشی زد که قابل تحسین است.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل  شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در راستای ارج نهادن به شهید و خانواده معظم شهدا، در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ (توانمندیهای صادراتی ج.ا.ا.ا)، همچون سایر نمایشگاههایی که قبلا حضور داشته است، غرفه خود را مزین به نام شهدا  کرده و در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ به نام شهید عزت اله رسولی مزین نموده تا  یاد و خاطره این شهید زنده نگه داشته شود. مقام معظم رهبری نیز بارها فرموده اند که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهات نیست. یا در فرازهایی دیگر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را مهمترین وظیفه اعلام کرده و این اقدام را جهادی بزرگ نامیده اند.

علی بلدی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در یک گفتگوی کوتاه در خصوص این حرکت ارزشمند ضمن تشکر از حمایت های دکتر عباس معظمی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: موضوع ارج نهادن به خانواده شهدا و معرفی یک شهید از خطه شهیدپرور مسجدسلیمان در هر نمایشگاه از اردیبهشت ۱۴۰۲ و همزمان با نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران شروع شد و در نمایشگاه ایران پلاست تهران، نمایشگاه صنعت نفت اهواز و پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش جزیره کیش  نیز ادامه پیدا کرد.

بلدی افزود: در چهاردهمین نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ نیز تصمیم ما بر این بود که این اقدام ارزشی حسنه و قابل تحسین ادامه پیدا کند و در این نمایشگاه تصویری از شهید عزت اله رسولی به نمایش گذاشته شد که برخی از بازدیدکنندگان دلنوشته‌هایی بر روی این عکس ثبت می‎کنند.

مدیرروابط عمومی واموربین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان تاکید کرد که این رویه توسط مجموعه صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان ادامه‌دار خواهد بود و این مجتمع پتروشیمی تلاش می‎کند در حد توان و بضاعت خود ضمن معرفی برخی از شهدا، موضوع ارج نهادن به خانواده معظم شهدا را فرهنگ‎سازی کند.

بلدی تصریح کرد: در نمایشگاههای پیش رو نیز تلاش می‎کنیم این کار با کیفیت بهتری انجام شود تا بتوانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

 

 

انتهای پیام