بازدید شبانه شهردار و اعضاء شورای شهر مسجدسلیمان از مناطق آسیب دیده در بارندگی های اخیر + تصاویر

شهردار مسجدسلیمان به همراه چند تن از اعضاء شورای شهر، ضمن حضور در مناطق و محلات آسیب دیده از بارندگی های اخیر با ساکنین این مناطق دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، در ادامه کمک رسانی ستاد مدیریت بحران شهرداری به مناطق و محلات مختلف شهر که در چند روز گذشته بر اثر بارش باران آسیب دیده اند، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان به همراه وحید زمانی، روح الله جلیلی و حمزه نجف پور از اعضاء شورای شهر، در راستای پشتیبانی، نظارت و کنترل ارائه خدمات به مردم در مناطق آسیب دیده از این محلات بازدید و با مردم دیدار کردند.

شهردار مسجدسلیمان در حاشیه این بازدید شبانه در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت : کمک های شهرداری و شورای شهر به مردم آسیب دیده در کلیه محلات با تمام توان ادامه خواهد داشت و شهرداری علی رغم کمبودهایی که در حوزه ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز دارد اما با همین بضاعت فعلی و نیروی انسانی جوان، دلسوز و زحمتکش خود برای کمک به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

سلیمانی ادامه داد : ساکنین مناطقی که دچار سیلاب و آبگرفتگی شده اند با بررسی و ضرورت لازم به محل مورد نظر ستاد مدیریت بحران انتقال و اسکان موقت داده خواهند شد.

شهردار مسجدسلیمان خاطر نشان کرد : کلیه نیروهای اجرایی ستاد مدیریت بحران شهرداری تا پایان بارندگی ها همچنان بصورت آماده باش در محل های تعیین شده حضور خواهند داشت.

سلیمانی در خاتمه یادآور شد : از شهروندان تقاضا دارم در صورت بروز هر گونه حادثه ای، ضمن حفظ خونسردی، سریعاً با تلفن ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان تماس و مورد را گزارش نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند