سومین جشنواره عکس آیینی و سنت‌های محلی لالی برگزار می‌شود

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی و انجمن فیلم و عکس این شهرستان با هدف صیانت از ارزش‌های فرهنگی، ایجاد بستری مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری عکاسان استان و استعدادیابی از میان جوانان علاقه‌مند در هنر عکاسی، سومین جشنواره استانی عکس آیین و سنت‌های محلی منطقه را در شهرستان لالی برگزار می‌کند.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، این جشنواره در دو بخش آیین و سنت‌های محلی منطقه و آزاد برگزار می‌شود و شرکت در مسابقه برای عموم عکاسان آزاد است و شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر ١٠ عکس را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. 

عکس‌های برگزیده در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرند و عکاسان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک، پیام‌رسان سروش یا پست به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. همچنین ذکر مشخصات کامل شناسنامه صاحب اثر به همراه آدرس کامل و شماره تماس در فایل ارسالی الزامی است. 

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه مسابقه واقع در شهرستان لالی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی و کدپستی ٣٤٦٧٦- ٦٤٩٤١ ارسال کنند و یا در صورت لزوم با پست الکترونیک Aien.va.sonat.bakhtiari@gmail.com و پیام‌رسان سروش به شماره  ٠٩٠١٤٥٢١٩٢٣ ارسال کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٠٦١٤٣٢٩٥٨٨٠ تماس بگیرند.
انتهای پیام/