رییس هلال احمر مسجدسلیمان خبر داد : انجام ۲۶ عملیات امدادی در طرح امداد و نجات نوروزی

رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان از انجام ۲۶ عملیات امداد جاده ای توسط نجاتگران پایگاه امام موسی کاظم(ع) در طرح نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، شاپور باقری در تشریح خدمات امداد جاده ای جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان در طرح نوروز ۹۸ اظهار داشت : از ۲۵ اسفند سال ۹۷ که طرح نوروزی آغاز شد، نجاتگران مستقر در پایگاه‌های امدادونجات جاده ای امام موسی کاظم(ع) با انجام ۲۶ عملیات امدادی به هموطنان آسیب دیده در سوانح جاده‌ ای امداد رسانی کردند.

وی افزود : بجز یک مورد از عملیات ها که منجر به غرق شدن شد باقی عملیات ها در مسیرهای مسجدسلیمان،اهواز،لالی و اندیکا جزو حوادث جاده ای بودند.

رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان با اعلام ۲۶ عملیات امدادی در طرح نوروزی امدادونجات اذعان داشت : در این حوادث ۸۷ نفر حادثه دیدند،که ۲۸ نفر از مصدومین توسط عوامل امدادونجات هلال احمر به بیمارستان منتقل که  ۴ نفر در این بر اثر شدت مصدومیت فوت شدند.

وی همچنین به روز پرحادثه، پنجم نوروز که به انجام ۴ عملیات امدادی منجر شد اشاره داشت و گفت:در حوادث این روز ۲۰ نفر از هموطنان مان حادثه دیدند.

شاپور باقری به بارندگی های شدید در این ایام اشاره ای داشت و افزود: که در اثر بارندگی و آبگرفتگی در منطقه تل بزان متاسفانه باعث کشته شدن یک نفر از همشهریان شد که توسط عوامل امدادی جنازه فرد مذکور پیدا و منتقل شد.