فیروز کریمی سرمربی نفت مسجدسلیمان شد، قرارداد همکاری فردا امضاء می‌شود

از باشگاه نفت مسجدسلیمان خبر میرسد؛ حضور فیروز کریمی بعنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه قطعی شده است.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، یکی از نزدیکان باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگوی تلفنی با ما اظهار داشت : توافقات کلی با فیروز کریمی صورت گرفته و این مربی فردا برای عقد قرارداد راهی مسجدسلیمان خواهد شد.

گفته میشود بلافاصله پس از نهایی شدن قرارداد سرمربی جدید طلایی پوشان، وی با حضور در محل تمرین این تیم به بازیکنان معرفی خواهد شد.

فیروز کریمی را میتوان مارکوپولوی فوتبال ایران نامید. حضور برروی نیمکت بیش از سی تیم در لیگ برتر و لیگ یک این مربی را به یکی از باسابقه ترین مربیان حال حاضر فوتبال ایران تبدیل کرده است. از مربیگری در تیمهای پاس تهران، استقلال خوزستان، سیاه جامگان مشهد، ابومسلم خراسان، استقلال اهواز، سپاهان اصفهان ، استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز ، ماشین سازی، گسترش فولاد، پیکان، صبای قم، ذوب آهن، نفت آبادان و بهمن کرج در لیگ برتر گرفته تا اکسین البرز و شهاب زنجان و ملوان انزلی در لیگ دسته یک، بخشی از فعالیت چند دهه اخیر این سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی میباشد که حالا ماموریت مهم نجات تیم نفت مسجدسلیمان از خطر سقوط به لیگ آزادگان به وی سپرده شده است.

قهرمانی آسیا با پاس تهران در سال ۱۳۷۱ بزرگترین افتخار ورزشی این مربی ۶۳ ساله است که حالا هواداران نفت امیدوارند با توجه به توان فنی بالای فیروز کریمی و بازیهای پیش رو با کسب نتایج دلخواه در هفته های پایانی لیگ هجدهم، سال آینده هم شاهد حضور تیمشان در لیگ برتر باشند.

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند