نشست فرماندار مسجدسلیمان با اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و سرمربی باشگاه نفت مسجدسلیمان / مردم دیگر تحمل ناکامی این تیم را ندارند

 

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در نشست با مدیران باشگاه نفت ، بر تلاش مضاعف کلیه عوامل بمنظور خروج این تیم از بحران فعلی و پایان دادن به ناکامی های اخیر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، در این نشست که اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و فیروز کریمی سرمربی باشگاه نفت حضور داشتند، حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان  اظهار کرد : با توجه به نتایج ضعیف کسب شده در بازی های اخیر، باید تمام راهکارهای موجود برای باقی ماندن این تیم ریشه دار ، در بالاترین سطح مسابقات فوتبال کشور، یعنی لیگ برتر را به کار گیرید.
حجتی نیا با توجه به اهمیت باقی ماندن تیم نفت در لیگ برتر که از خواستهای عموم مردم و جوانان مسجدسلیمانی میباشد، آخرین وضعیت و شرایط تیم را از اعضای هیات مدیره جویاشد.
وی به انتظارات مردم ورزشدوست مسجدسلیمان عنوان کرد و گفت : آن چیزی که اکنون اهمیت ویژه دارد، این است که نشاط اجتماعی این شهرستان در ابعادی به ورزش فوتبال گره خورده است و مردم توقع دارند که این تیم هر چه سریعتر به نتایج مطلوب و قابل قبولی دست یابد ودر لیگ برتر باقی بماند.

حجتی نیا ادامه داد: چند بازی دیگر تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است امیدواریم که این تیم ریشه دار و محبوب بتواند حداکثر امتیازات را از بازی های باقی مانده کسب کند و در جمع ۱۶ تیم لیگ برتری باقی بماند.
سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای بی وقفه نماینده محترم درخصوص جذب اعتبارات و امکانات و حمایت های همه جانبه ایشان اظهار داشت: حمایت و دفاع از ورزش مسجدسلیمان بویژه فوتبال نزد مردم این شهر و ایل غیور بختیاری بسیار ویژه و خاص می باشد.
حجتی نیا از تماشاگران واقعی و علاقه مندان این تیم خواست که همچون گذشته با تمام توان حمایت همه جانبه ای از تیم داشته باشند تا سال آینده باز هم شاهد حضور نماینده فوتبال مسجدسلیمان در لیگ برتر باشیم.
وی تصریح کرد: هنوز امید خود را از دست نداده ایم وامیدواریم بتوانیم امتیازات بازیهای باقی مانده را کسب نماییم.
حجتی نیا در خاتمه گفت: امکانات و خدمات لازم درخصوص بازی با تیم نفت آبادان پیگیری و جای هیچگونه نگرانی برای این تیم وجود ندارد و جهت بالابردن روحیه بازیکنان در روز بازی همراه تیم به ابادان خواهیم رفت.

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند