بازدید سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان از کارخانه آلومینیوم کاوه

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با حضور در کارخانه آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان از بخش های مختلف این واحد تولیدی صنعتی بازدید کرد. 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان حجت السلام و المسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری بهمراه علیرضا رضایی مدیرکل فرودگاهای استان خوزستان و بخشداران بخش های مرکزی، گل گیر و عنبر از کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان در شهرک صنعتی شماره ۲ بازدید بعمل آوردند.

سرپرست فرمانداری از بخشها و قسمت های مختلف این کارخانه صنعتی بازدید و با مراحل تولید محصولات و روند اجرایی و پیشرفت کار مطلع و مسائل و مشکلات مربوط به کارخانه را مورد بررسی قرار دادند.

حجت السلام و المسلمین حیدر حجتی نیا با تبریک  فرارسیدن ماه مبارک رمضان به همه مسلمانان بویژه مردم شریف مسجدسلیمان، به حمایت دولت “تدبیر و امید” از تولیدکنندگان و توسعه و تقویت اشتغالزائی پایدار اشاره کرد و اظهار داشت : یکی از اولویت ها در شهرستان ایجاد و توسعه اشتغال پایدار و حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و تحقق شعار “رونق تولید است.وی با بیان اینکه در این بازدیدها مشکلات صنایع و تولیدکنندگان به دقت بررسی میشود افزود: در این بازدیدها راهکارهای توسعه صنعتی شهرستان و یا علل رکود یا توقف فعالیت واحدهای تولیدی و هماهنگی برای حل مشکل و همچنین بررسی و پیگیری رفع موانع مربوط در دستور کار قرار میگیرد.

وی افزود : باید با توجه به بحث اشتغالزایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام کنیم.

حجتی نیا گفت: اولویت مجموعه فرمانداری در شهرستان حمایت از واحدهای تولیدی میباشدوتمامی توان و تلاش خودرا جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان بکار میبندیم زیرا حمایت از صنایع تولیدی علاوه بر ایجاد اشتغال باعث رونق منطقه خواهد شد .
شایان ذکراست دراین بازدید احمدپاک ایمان مدیرعامل کارخانه الومینیوم کاوه خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فرمانداری به جهت توجه به مشکلات این کارخانه تولیدی و صنعتی شهرستان و پیگیری برای رفع مشکلات آنهابه بیان مسائل ومشکلاتی که در خصوص عدم وجود برق پایدار این مجموعه صنعتی که از اصلی ترین مشکلات این مجموعه بود پرداخت وخواهان رفع این معضل شدند.
گفتنی است شهرک صنعتی شماره ۲ مسجدسلیمان در کیلومتر ۱۸ محور مسجدسلیمان – لالی واقع شده است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام