محرومیت سه بازیکن نفت مسجدسلیمان مقابل پیکان

سه بازیکن نفت مسجدسلیمان به دلیل محرومیت حق همراهی این تیم در بازی مقابل پیکان را نخواهند داشت.

 

محرومیت سه بازیکن نفت مقابل پیکان

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، فهرست اسامی محرومان هفته بیست و نهم لیگ برتر از سوی سازمان لیگ اعلام شد که در این فهرست اسامی شش بازیکن و مربی عضو تیم‌های خوزستانی به چشم می‌خورد.

وفا هخامنش مدافع نفت آبادان به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبلی، وحید حمدی‌نژاد بازیکن استقلال خوزستان به‌دلیل ۴ اخطاره شدن و داریوش صادقی مربی دروازه‌بانان نفت مسجدسلیمان به‌خاطر اخراج از روی نیمکت حق همراهی تیم‌هایشان در بازی‌های روز شنبه را نخواهند داشت.

همچنین فرشید پاداش، هیثم هاشمی‌زاده و حبیب فرعباسی از تیم نفت مسجدسلیمان به‌دلیل ۴ اخطاره شدن از حضور در بازی حساس مقابل پیکان تهران محروم شدند.

فرشید پاداش در بازی برابر سپیدرود در ترکیب اصلی بود و کارت زرد گرفت، هیثم هاشمی‌زاده در آخرین دقایق به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و با دریافت چهارمین کارت زرد محروم شد و حبیب فرعباسی دروازه‌بان ذخیره نفت مسجدسلیمان هم که در بازی با سپیدرود روی نیمکت قرار داشت، به‌خاطر اعتراض به داور دو بار با کارت زرد و سپس با کارت قرمز روبرو شد و بازی با پیکان را از دست داد.

فولاد خوزستان تنها نماینده استان است که در هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر بازیکن محرومی نخواهد داشت.

دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر روز شنبه ۲۱ اردیبهشت به صورت همزمان برگزار خواهند شد و لیست کامل محرومان این هفته به شرح زیر است.

محسن فروزان – انضباطی تراکتورسازی تبریز
علیرضا صفر بیرانوند – پرسپولیس
اساگونا کریستین – ذوب آهن
عبدالله ناصری – سایپا
حسین محلی شنانی، حامد طباطبایی مربی و نادر دست نشان سرمربی – سپیدرود رشت
وحید حمدی نژاد – استقلال خوزستان
وفا هخامنش – صنعت نفت آبادان
حبیب فرعباسی، سید هیثم هاشمی‌زاده، فرشید پاداش، داریوش صادقی مربی – نفت مسجدسلیمان

انتهای پیام/