مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین گشایش نمایشگاه قرآن و عترت: بیش از هزار وصد کانون فرهنگی و هنری مساجد در اُستان فعال میباشند

سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان از امروز آغاز به‌کار کرد و تا ٢٧ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان دایر است.

 پایگاه خبری ایرانیان – کیوان علاسوند، آئین گشایش سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان با حضور آیت‌الله جزایری ، آیت الله محسن حیدری، دکتر جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از مسؤولان و جامعه قرآنی برگزار شد.

این نمایشگاه با حضور ٦٠ غرفه در حوزه‌های مختلف قرآنی، از امروز تا ٢٧ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۸ لغایت ۲۳ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی خوزستان، آماده پذیرایی از علاقه مندان است.

برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری و قرآنی و آموزشی، ارائه دستاوردهای حوزه های قرآنی خوزستان و طرح تعویض چادر، از جمله برنامه‌های این نمایشگاه است.

دکتر محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم با اشاره به جایگاه برتر خوزستان در حوزه های مختلف قرآنی، اظهار کرد: فعالیت های قرآنی تنها در مرکز استان متمرکز نیست بلکه در روستاها و مناطق عشایری، شاهد رویدادهای خوبی هستیم و به طور مثال تنها در روستای خسرج ۴۰ حافظ کل قرآن داریم.

وی با اشاره به عشق مردم خوزستان به اهل بیت (ع) و قرآن مجید، افزود: بیش از هزار و ۱۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان فعال هستند.

انتهای پیام/