انهدام باند سارقان حرفه ای وسایل داخل خودرو و موتورسیکلت و کشف ۲۸ فقره سرقت ” در مسجدسلیمان”

 

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از انهدام باند سارقان حرفه ای وسایل داخل خودرو و موتورسیکلت و کشف ۲۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ” کارآگاه علی حسینی” در این رابطه اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل داخل خودرو و موتورسیکلت در سطح شهرستان” مسجدسلیمان ” موضوع برای شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ مسجدسلیمان با انجام تحقیقات اطلاعاتی، گشت زنی نامحسوس سارق را در حین سرقت شناسایی و در اقدامی سریع و غافلگیرانه دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۲۵ فقره سرقت در مسجدسلیمان، ۳ فقره سرقت در شهرستان همجوار با همدستی متهم دیگر و دو مالخر اعتراف کرد، گفت: پس از اعتراف متهم، همدستش و دو مالخر اموال مسروقه شناسایی، با هماهنگی قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان با اشاره به این که در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه سارقان مقداری وسایل سرقتی از جمله ۱۱ دستگاه پخش خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد از شهروندان خواست: در صورت امکان از رها کردن وسایل نقلیه خود بدون قفل و سیستم های ایمنی خودداری کنند.

انتهای پیام