اقدام ارزشمند و خداپسندانه فرمانداری مسجدسلیمان با همکاری سایر نهادها، توزیع روزانه ۱۰۰۰ پُرس غذای گرم بین روزه داران و مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی

 

فرمانداری مسجدسلیمان در ایام ماه مبارک رمضان و در اقدامی خداپسندانه هر شب ۱۰۰۰ پُرس غذای گرم بین نمازگزاران مساجد و مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی توزیع میکند.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان به همت حجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نیا سرپرست فرمانداری
این شهرستان امسال همزمان با ماه مبارک رمضان و در قالب طرح ضیافت افطار در مساجد شهر، توزیع غذای گرم در بین نمازگزاران مساجد ومددجویان نهادهای حمایتی و روزه‌داران انجام میشود.
گفتنی است اولین بارامسال با شروع ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت افطار در مساجد ومحلات کم برخوردارشهر مسجدسلیمان آغاز شد و بمدت ۱۵ ادامه داشت.
در شب اول اجرای این طرح باحضور حجتی نیا سرپرست فرمانداری، ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حاج آقا امینی امام جمعه شهرستان و جمعی از روزه داران این ضیافت افطار در مصلی امام خمینی شهر مسجدسلیمان برپا شد.

طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته با مدیریت و نظارت فرمانداری، همکاری سپاه و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و همچنین سازمات تبلیغات هر شب در ماه مبارک رمضان، بیش از ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در محلات شهر مسجدسلیمان درب منازل و در بین مساجد این محلات با مشارکت نمازگزاران و ائمه جماعات توزیع می‌شود.

شایان ذکراست این فرمانداری در ماه مبارک رمضان علاوه بر توزیع غذای گرم و پهن کردن سفره‌های افطار در مساجد شهر مسجدسلیمان، بیش از چند هزار بسته غذایی را هم در بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌کند.
گفتنی است بسته‌های غذای گرم برای افطار در محلات شهرستان مسجدسلیمان نظیر بی بیان، نمره هشت، گلگه ، نمره یک، و چندین محله دیگر نیز توزیع می‌شود که طبق پیش‌بینی‌ها در طول این ده شب از ماه مبارک رمضان، بیش‌از پانزده هزار پرس غذای گرم بین مردم روزه‌دار محلات شهر توزیع خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام