گزینه های احتمالی سرمربیگری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان / محمود فکری، سیروس پورموسوی، حضور کدامیک محتمل تر است؟

 

شمارش معکوس برای انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان آغاز شده است و احتمالا در روزهای آینده سرمربی طلایی پوشان برای لیگ نوزدهم مشخص خواهد شد.

 

پایگاه خبری ایرانیان – کیوان علاسوند – زمزمه انتخاب سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان بیش از هر زمان دیگری به گوش میرسد.

فیروز کریمی، محمود فکری، مهدی تارتار، بهروز مکوندی و سید سیروس پورموسوی از جمله مربیانی بودند که در روزهای اخیر صحبت از حضور یکی از آنها بر روی نیمکت شیران زاگرس به گوش می رسید.

گفته میشود مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان پس از بررسی های صورت گرفته از بین تمام اسامی مطرح شده بر روی دو گزینه به جمع بندی نهایی رسیده و احتمالا از بین سید سیروس پورموسوی یا محمود فکری یک نفر بعنوان نفر اول کادر فنی طلایی پوشان انتخاب خواهد شد.

محمود فکری یکی از دو گزینه محتمل، با مسجدسلیمانی ها طعم صعود به لیگ برتر را چشید اما بدلیل عدم توافق با مدیران وقت، عطای کار را به لقایش بخشید و شهر اولین ها را ترک کرد تا نفت مسجدسلیمان لیگ هجدهم را با ویسی آغاز با مرزبان ادامه و با فیروز کریمی به اتمام برساند.

دیگر گزینه محتمل هدایت مسجدسلیمانی ها در لیگ برتر سیروس پورموسوی است. دستیار عبدالله ویسی در تیم شایسته استقلال خوزستان که با این تیم قهرمانی لیگ پانزدهم را بدست آورد.

با رفتن ویسی هدایت استقلال خوزستان در لیگ شانزدهم به پورموسوی رسید و این مربی موفق شد استقلال خوزستان را که از مشکلات شدید مالی رنج می بُرد در مکان هفتم لیگ برتر نگه دارد.

مربی آرام و کم حاشیه فوتبال خوزستان با پیشنهاد مدیران فولاد راهی دیگر نماینده شایسته فوتبال خوزستان شد که در آنجا خیلی دوام نیاورد و در حالیکه نتایج نسبتا خوبی در هفته های ابتدایی بدست آورد و با انجام ۶ بازی و کسب ۸ امتیاز امیدوار به روزهای آینده بود، ناگهان با بی مهری مدیران وقت فولاد مواجه شد و جایش را به افشین قطبی داد.

این مربی ۴۸ ساله با پیشنهاد کمیته تیم های ملی، هدایت تیم ملی جوانان را بر عهده گرفت و هم اکنون مشغول آماده سازی جوانان ملی پوش فوتبال کشورمان است.

پورموسوی در زمره مربیانی قرار دارد که در کشف استعدادهای جوان بسیار خوب عمل میکند و کار با جوانان آینده دار و خوش آتیه فوتبال خوزستان را بخوبی بلد است.

آشنایی کامل با فوتبال ناب و تکنیکی خوزستان و کارکردن در شرایط سخت مالی در تیم های خوزستانی از دیگر ویژگی های این مربی جوان است که بنظر می رسد همین ویژگی کنار آمدن با شرایط سخت مالی، حضور او را بر روی نیمکت نفت مسجدسلیمان محتمل تر کرده است.

حالا مدیران نفت مسجدسلیمان در آزمونی سخت قرار دارند و به احتمال زیاد بزودی از بین این دو سرمربی یکی را به هواداران پرشور و متعصب شان معرفی خواهند کرد.

هوادارانی که بعد از یک فصل سخت و پر استرس در لیگ هجدهم، رویای رسیدن به یکی از رتبه های تک رقمی جدول لیگ نوزدهم را در سر می پرورانند.

به نظر شما چه کسی فصل آینده بر روی نیمکت جوشان ورزشگاه شهید بهنام محمدی خواهد نشست، سیروس پورموسوی یا محمود فکری؟؟

 

انتهای پیام