خروش مردم شهر اولین ها در راهپیمایی روز قدس، طنین فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در آسمان مسجدسلیمان

مردم همیشه در صحنه و روزه دار مسجدسلیمان همگام با مسلمانان جهان با حضوردر راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را رساتر از همیشه سردادند.

 

پایگاه خبری ایرانیان – کیوان علاسوند – اقشارمختلف مردم غیور مسجدسلیمان امروز با حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس با آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رض) تجدید میثاق کردند و دربرابر مستکبرین جهان بخصوص رژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی فریاد آزادیخواهی سردادند و برحمایت از مردم مظلوم فلسطین تأکید کردند.

مردم غیور مسجدسلیمان امسال نیز با انسجامی بیشتر از سال های گذشته هویت بیداری اسلامی و نقش انقلاب اسلامی در ایجاد حرکت های رهایی بخش را به جهانیان نشان دادند .

راهپیمایان روزه دار مسجدسلیمان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، میدان بانکملی تا مصلی نماز جمعه را پیمودند و پس از آتش زدن پرچم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا ، قطع نامه این مراسم را قرائت و خطاب به سردمداران نفاق ودشمنی جهان صادر کردند.

گوشه هایی از حضور حماسی و دشمن شکن مردم انقلابی و ولایتمدار مسجدسلیمان و شخصیت های برجسته سیاسی، فرهنگی، مذهبی، نظامی، مدیران ادارات، ارگان ها و دستگاههای مختلف در راهپیمایی روز قدس و شرکت در نماز جمعه را از قاب دوربین پایگاه خبری ایرانیان مشاهده می نمایید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام