بازدید نماینده، فرماندار و اعضای شورای تامین مسجدسلیمان از کارخانه سیمان این شهرستان + تصاویر

 

در بازدید جمعی از مدیران ارشد مسجدسلیمان از کارخانه سیمان این شهرستان ، بر لزوم راه اندازی فاز دوم ، توجه جدی به معیشت پرسنل و ایجاد دفتر فروش این کارخانه در شهرستان تاکید شد. 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، حجت السلام والمسلمین حیدرحجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ، علی عسگرظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین شهرستان از خط تولید و بخش های مختلف کارخانه سیمان کارون بازدید نمودند.
فرماندار مسجدسلیمان در نشست با مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و تعدادی از مدیران این کارخانه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات درماه مبارک رمضان و همچنین تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب‌، با اشاره به موضوع تحریم های ظالمانه کشورهای استکباری  اظهار داشت: مقدار زیادی ازنواقص و محدودیت ها در صنعت و اقتصاد طبیعی میباشد و همه ما باید این محدودیت هارا درک می کنیم و می بایست تدبیری مناسب به خرج دهیم و آنچه مجموعه شورای تامین شهرستان از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این کارخانه صنعتی انتظار دارند این است که با همین امکانات محدود بهترین تصمیم و تدبیر را دربهترین زمان ممکن جهت رفاه و معیشت هرچه بهتر پرسنل و رونق تولید دراین مجموعه صنعتی اتخاذ کنند زیرا دولت های مستکبر غربی بصورت جدی سفره مردم را نشانه گرفتند و قصد ایجاد نارضایتی هایی را در بین قشر کارگر را دارند اما نقشه شوم این مستکبران نقش برآب است زیرا قشر زحمتکش کارگر تا پای جان در کنار نظام و انقلاب خواهند ایستاد.
وی بیان داشت: کارخانه سیمان کارون باید هرچه سریعتر نسبت به راه اندازی و افتتاح یک دفترفروش در شهرستان اقدام نماید و همچنین با افتتاح  حسابهای مالی و بانکی در شهرستان کمک به گردش مالی بانکهای شهرستان نماید.
حجتی نیا خاطرنشان کرد: این مجموعه صنعتی باید در امورات عام المنفعه در شهرستان کمک و دستگیری کند و در بحث فرسودگی مدارس آموزش پرورش شهرستان که بالای ۶۰درصد فرسودگی فیزیکی دارند به این مجموعه فرهنگی کمک کنند.
سرپرست فرمانداری گفت: درخصوص تسهیلات بانکی از طریق مجموعه استانداری بصورت ویژه پیگیری خواهیم نمود تا فاز دوم این مجموعه هرچه سریعتر فعال و وارد مدار تولید شود.
دربخش دیگری ازاین جلسه علی عسگرظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تسلیت بمناسبت فرارسیدن رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب و همچنین  پیشاپیش عید سعید فطر و طلوع ماه شوال را تبریک و تهنیت عرض کرد و اظهارداشت: همه ما موظف و مکلف هستیم از چرخه تولید و صنعت کشور حمایت و پشتیبانی  کنیم و باید موانع را بر سر راه تولید و صنعت برداریم تا بتوانیم اشتغال پایدار و تولید ملی را افزایش دهیم زیرا با افزایش تولید ،سرمایه ملی نیز افزایش خواهد داشت.
ظاهری ضمن تشکر از جدیت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و حمایت های  مجموعه اداری شهرستان از این صنعت گفت: جایگاه و نقش کارخانه سیمان در جهت رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی در منطقه بسیار مهم و ارزشمند است و باید با  برنامه ریزی و پیگیری های لازم جهت رفع مشکلات این مجموعه عظیم صنعنتی اقدام نماییم.
وی افزود: کارخانه سیمان یکی از کارخانجاتی است که زمینه اشتغال را برای شهروندان فراهم نموده و امیدواریم با مدیریت جدید و نگاه نو که بر مجموعه حاکم شده است شاهد بهبود وضعیت تولید و اشتغال در این واحد صنعتی باشیم.
شایان ذکراست دراین بازدیدسرپرست فرمانداری به اتفاق اعضای جلسه ازخط تولیدوقسمتهای مختلف کارخانه دیدن بعمل آوردند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام