یکی از روزهای شلوغ شهرداری مسجدسلیمان با تغییر چهار معاون و مسئول واحد / صدور اولین بخشنامه انتخاباتی شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان

 

با صدور احکام جدید از سوی شهردار مسجدسلیمان، معاونت اداری مالی، مسئول نوسازی ناحیه یک، مسئول واحد کارگزینی و مسئول واحد نوسازی این شهرداری مشخص شدند.

 

پایگاه خبری ایرانیانکیوان علاسوند – شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، امروز با صدور احکامی چند مسئول واحد را تغییر داد که در اولین حکم کورش نوذری را بعنوان معاونت اداری مالی معرفی کرد. تا پیش از صدور این حکم محمد خرم بعنوان معاونت اداری مالی فعالیت میکرد.

در حکمی دیگر از سوی شهردار مسجدسلیمان، کورش شهبازی از نیروهای توانمند و باسابقه شهرداری بعنوان مسئول نوسازی ناحیه یک منصوب گردید. تا پیش از انتصاب شهبازی مسئولیت نوسازی ناحیه یک بر عهده کورش نوذری بود.

سومین حکم شهردار مسجدسلیمان موجب تغییر در راس واحد کارگزینی گردید و حمید علاسوند یکی از نیروهای باسابقه و بی حاشیه شهرداری مسئولیت این واحد را عهده دار شد. قبل از انتصاب علاسوند، فرشید نظرپور این سمت را بر عهده داشت.

در یکی از پرتغییر ترین روزهای تغییر و تحولات در شهرداری مسجدسلیمان و در چهارمین حکم صادره از سوی شهردار، فرشید داودی به عنوان مسئول واحد نوسازی منصوب شد که تا پیش از این مسئولیت آن بر عهده کورش شهبازی بود.

گفته می‌شود ؛ در روزهای آینده تغییرات دیگری در واحدهای مختلف شهرداری مسجدسلیمان ایجاد خواهد شد و چند مسئول واحد دیگر هم جای خود را به فرد جدیدی خواهند داد.

شهردار مسجدسلیمان همچنین با توجه به آغاز فعالیت غیر رسمی برخی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن صدور بخشنامه ای خطاب به کلیه معاونین، مدیرعامل سازمان ها و روسای واحدهای مختلف شهرداری، استفاده از امکانات و منابع شهرداری در راستای حمایت از هر یک از کاندیداها را ممنوع کرد.

در قسمتی از این بخشنامه اداری آمده است :

با توجه به آغاز فعالیت غیر رسمی کاندیداهای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم، ضمن دعوت از پرسنل خدوم شهرداری و همه آحاد مردم به حضور پرشور در پای صندوق های رای، هرگونه استفاده از امکانات و منابع شهرداری در جهت حمایت از هر یک از کاندیداها و همچنین وعده وعیدهای انتخاباتی از سوی هر یک از مدیران شهرداری تخلف و ممنوع بوده و در صورت ارائه هر گونه گزارش مستدلی در این زمینه با خاطیان وفق ضوابط و مقررات اداری برخورد خواهد شد.

انتهای پیام