ادامه حضور تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بازار نقل و انتقادات، سه بازیکن جدا شدند دو بازیکن جدید به جمع طلایی پوشان پیوستند

 

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه روند حضور در بازار نقل و انتقالات ضمنا خرید دو بازیکن زیر ۲۳ سال با سه بازیکن زیر ۲۵ سال هم قطع همکاری کرد.

 

جدایی سه بازیکن از نفت مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، ایوب طاهری ، عرفان کاظمی و‌ محمد احمد پوری سه بازیکن سهمیه زیر ۲۵ سال نفت مسجدسلیمان در حالیکه با این باشگاه ۲ فصل دیگر قرارداد داشتند اما به صورت توافقی از این تیم جدا شدند.

 

 دو بازیکن جوان در نفت مسجدسلیمان

 محمد مهدی قنبری وینگر امیدهای سایپا با عقد قراردادی به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال به نفت مسجدسلیمان پیوست.

 مهدی طهماسبی هافبک فصل قبل جوانان نفت اهواز با عقد قراردادی به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال به نفت مسجدسلیمان پیوست.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ،نقل و انتقالات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در روزهای اخیر به نقل و انتقادات تبدیل شده و گلایه هایی نسبت به خرید بازیکنان گمنام یا کم‌نام و نشان و عدم استفاده از ظرفیت فوتبالیست های جوان بومی مطرح شده است.

برخی معتقدند فوتبال مسجدسلیمان در رده باشگاهی به سختی و با هزینه‌های شخصی چند‌ عاشق و دل سوخته فوتبال این شهرستان  روی پای خود ایستاده است اما بی توجهی و نادیده گرفتن استعدادهای حاضر در این باشگاهها از سوی مدیران و کادر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان باعث سرخوردگی و بی انگیزگی این جوانان خواهد شد و چراغ فوتبال شهر اولینها را برای همیشه خاموش خواهد کرد.

تعطیل شدن فعالیت تیم های پایه نفت مسجدسلیمان که هر ساله در رده های مختلف سنی صاحب عناوین متعدداستانی و کشوری میشد ،یکی دیگر از گلایه های  جدی کارشناسان و علاقه مندان فوتبال در مسجدسلیمان است.

هر ساله حدود ۱۰۰ بازیکن و مربی در رده های مختلف تیم های پایه نفت مسجدسلیمان در رشته فوتبال فعالیت می‌کردند که در یکی دو سال گذشته خبری از این بازیکن سازی و پرورش استعدادها به گوش نمی رسد و حضور تیم بزرگسالان نفت در لیگ برتر موجب شده تا مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان و امور ورزش مناطق نفتخیز جنوب کاملا کار با تیم های پایه را فراموش کنند و همه نگاهها به حضور طلایی پوشان در لیگ برتر خیره شود.

نگارش و انتشار : کیوان علاسوند