شایعه در شهر ؛ علی رضایی تایید می شود!!!!

 

 

در حالیکه کمتر از ۴۸ ساعت دیگر نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان اعلام خواهد شد و فهرست نهایی افراد تایید صلاحیت شده ۲۱ بهمن ماه به وزارت کشور ابلاغ خواهد شد و پس از آن کشور وارد فضای تبلیغی انتخابات می شود و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در این مدت برای فتح کرسی های بهارستان تلاش خواهند کرد ، برخی شایعات و گمانه زنی ها از تایید صلاحیت علی رضایی میرقائد از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان خبر میدهد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، در روزهای اخیر شایعه تایید صلاحیت علی رضایی میرقائد در شهر مسجدسلیمان شنیده می‌شود و افراد نزدیک به ایشان با امیدواری بسیار زیاد منتظر اعلام‌ رسمی تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان در روز دوشنبه بیست و یکم بهمن هستند.

 

علی رضایی میرقائد فرزند محسن رضایی میرقائد دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، ۳۹ ساله دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران و مدرس دانشگاه در واحدهای تهران ،شمال ، دبی ،کیش و …. در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا کاندید شده است.

 

وی در مرحله اول بررسی صلاحیت ها از هیئت اجرایی تاییدیه گرفت اما‌‌ در مراحل دوم و سوم موفق به اخذ تایید صلاحیت خود از شورای نگهبان نشد.

 

این کاندید جوان بعد از رد صلاحیت در مرحله سوم بررسی صلاحیت ها با انتشار پیامی ضمن قدردانی از حامیان و هوادارانش با پذیرفتن نظر شورای نگهبان از پیگیری اعتراض مجدد به این شورا و درخواست دوباره برای بررسی صلاحیت خود انصراف داد‌ه بود.

 

در بخشی از پیام وی آمده است : بنده و امثال بنده از نسل قهرمانان‌ زاگرس نظیر فاتحان مشروطه ،‌دفاع مقدس و سردار شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی بوده و اگر به دفعات اینگونه تایید و حفظ حرمت نشویم دست‌ از خادمی ملت شریف ایران ، سربازی انقلاب و نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی برنخواهیم داشت و مهم نیست پیروز انتخابات مسجدسلیمان چه کسی باشد‌ مهم اینست که مسجدسلیمان مظلوم ، اندیکای محروم ، لالی بغض غم فرو خورده و هفتکل رها شده در مشکلات بعد از چهار سال به سرانجامی نیکو رسیده و آلام‌ و غمهای مردم بطور جدی کاهش یابد.

حال در صورت تایید صلاحیت ، حضور علی رضایی در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا معادلات انتخاباتی در این حوزه را پیچیده و تنور انتخابات را داغ خواهد کرد.

علیرضا ورناصری ، غلامحسین بابادی ، مالک خدادادی ، علی عسکر ظاهری، ‌صفی الله هزاریان و حسن رئیسی کاندیداهای شاخص این‌ دوره از انتخابات در مسجدسلیمان هستند که در صورت تائید صلاحیت علی رضایی میرقائد جمع مدعیان جمع خواهد شد و رقابتی تنگاتنگ و فشرده را در دوم اسفند شاهد خواهیم بود.

 

 

انتهای پیام