پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت

 

 

همزمان با فرارسیدن نوروز سال ۱۳۹۹ شهردار مسجدسلیمان در پیامی این عید باستانی را تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، متن پیام تبریک نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان به شرح ذیل است:

 

 

 

یا مقلب القلوب و الابصار           یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول والاحوال           حول حالنا الی احسن الحال

 

حلول سال نو، همیشه نوید بخش افکار نو،کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است.آینده ای که همه امیدواریم پویایی، رشد و تعالی را برای همگان به همراه داشته باشد.

 

بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعی می باشد را به تمامی شهروندان عزیز و شهید پرور مسجدسلیمان و کارکنان خدوم شهرداری تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت،همراه با تلاشی مضاعف برای رسیدن به اهداف متعالی شهرداری مسجدسلیمان در سایه منویات و رهنمودهای مقام عظمی ولایت،از خداوند منان برای شما عزیزان مسئلت می نماید.

 

امسال بهار دل‌انگیز و نوروز در حالی از راه می‌رسد که هم‌وطنان و همشهریان عزیزمان برای پیشگیری و مقابله با شیوع گسترده کرونا ویروس تمام توان خود را به کار گرفته و همدلانه با مسئولان همکاری می‌کنند.

 

بی‌شک ماحصل این وفاق و همدلی گذر موفقیت‌آمیز از شرایط سختی است که تصویری افتخار‌آمیز از فرهنگ غنی شهروندی، مسئولیت‌پذیری، انسجام و وحدت ایرانیان سرافراز را به یادگار خواهد گذاشت.

 

در آستانه سال نو از خدمات و زحمات ارزشمند همکاران و مجموعه خادمین مردم در مدیریت شهری ، همچنین مشارکت و همکاری سایر ادارات، ارگان‌ها ،گروه‌های جهادی و بسیجی که این روزها در خط مقدم خدمت‌رسانی و حفظ و حراست از سلامتی هم‌وطنان در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا برای رفاه و سلامتی شهروندان محترم کوشش می‌نمایند ،صمیمانه تقدیر و تشکر نموده ،امیدواریم اقدامات پیشگیرانه مدیریت شهری برای جلوگیری از انتشار این ویروس با همکاری و همدلی مردم شریف ادامه داشته باشد و همه تلاش خویش را برای رضایت‌مندی و خدمت‌رسانی به مردم و نظام مقدس اسلامی بکار بگیریم.

 

 

ارادتمند شما ، نوید شعبانی ، شهردار مسجدسلیمان