پیام تبریک شهردار گُل گیر بمناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه ، روز پاسدار و روز جانباز

 

 

شهردار گُل گیر در پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه ، میلاد امام حسین علیه السلام روز پاسدار ولادت حضرت ابوالفضل العباس روز جانباز و ولادت امام زین العابدین را تبریک گفت.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان متن پیام سلیمان آقابیگی بدین شرح است :

 

فرا رسیدن سوم شعبان المعظم، فرخنده زادروز سید شهیدان و سرور آزادگان عالم حضرت امام حسین (ع) که نامگذاری آن به عنوان “روز پاسدار”، ضامن عزت، شرافت، فضیلت و افتخار “پاسداران انقلاب اسلامی” است همچنین چهارم شعبان ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز و ولادت امام زین العابدین را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

روز پاسدار فرصتی مغتنم به دست داده است تا یاد و خاطره شهیدان والامقام را پاس داشته و اقدامات سازنده سپاه در مسیر تحقق اهداف کشور عزیزمان را ارج نهیم.

 

اینجانب این روز بزرگ را به تمامی نیروهای خدوم، مکتبی و ایثارگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معظم شهدای پاسدار که صبورانه بر عهد خویش در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن ایستاده‌اند، تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و در راستای پیشبرد اهداف ارزشمند جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

 

سلیمان آقابیگی شهردار شهر گُل گیر