آخرین آمار مبتلایان به کرونا در مسجدسلیمان از زبان رئیس شبکه بهداشت و‌ درمان‌ این شهرستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان‌ مسجدسلیمان گفت : توصیه ما به مردم اینست که همچنان در خانه بمانند و ضمن رعایت‌ فاصله‌ اجتماعی از سفرهای غیرضروری به سایر شهرها خودداری کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، دکتر علی سرمست رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما ضمن تشریح آمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ گفت : تا روز سه شنبه  ۱۳۹۹/۱/۱۹ تعداد ۲۱ تن در مسجدسلیمان به‌ کرونا مبتلا شده اند که از این‌ تعداد ۱۴ تن پس از بهبود کامل به جمع خانواده شان بازگشتند  ۲ تن دیگر تحت درمان هستند و متاسفانه ۵ تن از همشهریانمان جان خود را از دست‌ دادند.

دکتر سرمست همچنین به رعایت نکات بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت توسط مردم اشاره کرد و افزود : ۲ مورد جدید که امروز به این ویروس مبتلا شده اند به سایر شهرهای اُستان سفر کرده و در بازگشت تست آنها مثبت تشخیص داده شد.

وی ادامه داد : توصیه ما به مردم اینست که همچنان‌ در خانه بمانند و ضمن رعایت فاصله اجتماعی از حضور غیر ضروری در سطح شهر و سفر به شهرهای همجوار جداً خودداری کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در خاتمه ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری های فرماندار و شورای تامین مسجدسلیمان در کنترل مبادی خروجی و ورودی شهر گفت : ادامه این روند و جدیت بیشتر در کنترل راههای ورود و خروج میتواند تا حد زیادی در قطع زنجیره‌ ابتلا به این‌ ویروس و کاهش آمار مبتلایان موثر باشد.

انتهای پیام