پیام‌ تبریک شهردار گل گیر بمناسبت فرارسیدن روز معلم

 

شهردار گلگیر با انتشار پیامی فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته گرامیداشت‌ مقام‌ معلم را تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان  متن پیام سلیمان آقابیگی بدین شرح است:

 

در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل ونادانی است؛ معلمی شغل انبیاء است و همچنین جایگاه معلم در باور و ارزش های ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است.

بی‌تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی است و چه بهانه‌ای نیکوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، برای بزرگداشت مرتبت والای معلم تا مقام رفیع معلمین را ارج نهیم و قدردان و سپاسگذار این میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت باشیم.

استادِ شهید مرتضی مطهری به عنوان متفکری اندیشمند و فیلسوفی بزرگ، مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس، آماج تیر بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستین انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

اینجانب در سال مزین به نام «جهش تولید»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والامقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه معلمین، مربیان، دبیران، آموزگاران، فرهنگیان و تلاشگران صبور، متعهد و سخت‌کوش عرصه فرزانگی و دانایی بویژه معلمبن و فرهنگیان شهرستان مسجدسلیمان و شهر گل‌گیر تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند مسألت دارم.

 

سلیمان آقابیگی شهردار گل گیر