درخواست حمزه نجف پور رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر مسجدسلیمان از دادستان و استاندار خوزستان؛ به تخلف چند میلیاردی شرکت بیندرراه رسیدگی کنید

 

 

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر مسجدسلیمان در نامه ای خطاب به دادستان و استاندار خوزستان، خواستار رسیدگی ویژه به پرونده شرکت بیندر راه و ممانعت از تضییع اموال عمومی و حق و حقوق مردم مسجدسلیمان شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، حمزه نجف پور عضو شورای شهر مسجدسلیمان و رئیس کمیسیون فنی عمرانی این شورا با ارسال نامه ای خطاب به اسکندری دادستان مسجدسلیمان و شریعتی استاندار خوزستان از آنها خواست با ورود به پرونده شرکت بیندرراه موضوع تخلفات صورت‌ گرفته توسط این شرکت را بررسی و مانع از تضییع اموال عمومی و حق و حقوق مردم مسجدسلیمان شوند.

متن نامه حمزه نجف پور خطاب به استاندار خوزستان و دادستان مسجدسلیمان به شرح ذیل است :

 

پیرو نامه مورخ ۹۸/۱۱/۶ در خصوص پروژه احداث بلوار کنار گذر در شهر مسجدسلیمان حد فاصل میدان دانشگاه آزاد تا بی بیان ( بلوار دوم شهری ) به استحضار می رساند پیمانکار فاز اول پروژه ، شرکت بیندرراه ، تاریخ شروع قراداد پروژه ۹۷/۴/۱۴ ، مدت‌زمان ۱۸ ماه و در تاریخ‌ های ۹۷/۴/۲۸ و ۹۷/۵/۱ و ۹۷/۵/۲۹ و ۹۷/۱۰/۱۱ مجموعا مبلغ ۹۲/۰۵۴/۵۱۰/۴۵۲ ریال نقدی و اوراقی بصورت ناخالص بدون کسورات بیمه و …. به پیمانکار پروژه پرداخت شده است.

تاریخ اتمام قرارداد ۹۸/۱۰/۱۴ می باشد و متأسفانه به دلایل مختلف پیشرفت‌ واقعی پروژه تقریبا ۳۴ درصد و معادل ریالی ۳۳/۹۵۷/۰۰۰/۰۰۰ بوده و در واقع نسبت به پرداختی به پیمانکار ، پروژه از پیشرفت فیزیکی واقعی برخوردار نبوده است و پس از پایان‌ زمان‌ قرارداد پروژه، در جهت همکاری برای اتمام پروژه طی جلسه ای که در تاریخ ۹۸/۱۱/۷ با حضور اعضای شورای شهر ، شهردار و مدیر عامل شرکت بیندر راه ، مدت زمان حداکثر ۴ ماه ( تا پایان اردیبهشت ۹۹ ) قرارداد پروژه تمدید گردید.

 

در ادامه‌ نامه عضو شورای شهر مسجدسلیمان آمده‌ است‌ ؛ متاسفانه علی رغم تعهدات ، اقدامات اجرایی لازم از سوی شرکت بیندرراه در این ۴ ماه صورت نگرفته است لذا خواهشمند است در جهت احقاق حقوق عامه ترتیبی اتخاذ گردد ، تخلف صورت گرفته خارج از نوبت ، بصورت ویژه پیگیری و مورد رسیدگی قرار گیرد و ضرر و زیان وارده با نرخ کارشناسی روز مطالبه گردد.

گفتنی است ؛ رو نوشت این نامه برای رئیس دادگستری کل خوزستان ، مدیرکل بازرسی خوزستان، رییس برنامه و بودجه اُستان ، امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس ، شهردار ، فرماندار، رئیس اداره اطلاعات و فرمانده سپاه مسجدسلیمان نیز ارسال شده است.

 

انتهای پیام