اهداء یازده هزار ماسک به آموزش و پرورش مسجدسلیمان برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان توسط مؤسسه محبان امام علی ابن ابیطالب (ع)

 

 

معاون آموزش و پرورش مسجدسلیمان با اعلام اینکه از ابتدای بیماری کرونا تا کنون ماسک مورد نیاز پرسنل و ارباب رجوع این اداره از موسسه خیریه محبان امام علی ابن ابیطالب (ع) تهیه شده است، گفت: در روزهای اخیر هم یازده هزار ماسک جهت برگزاری امتحانات نهایی دانش اموزان توسط این موسسه به اداره اموزش و پرورش اهدا شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان،  بنا بر آخرین دستور العمل وزارت آموزش و پرورش و ستاد کرونا کشور و استان خوزستان قرار بر این شد که مطابق یک پروتکل مشخصی و با رعایت اصول بهداشتی و دقت در رعایت فاصله اجتماعی و متمرکز نمودن مکانهای آزمون، امتحانات نهایی پایه دوازدهم بصورت حضوری برگزار شود.

یکی از مشکلات جدی پیش روی دانش اموزان برای حضور در جلسه امتحان، تامین ماسک آنان بوده است.

عیدوندی معاون آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در سطح شهرستان ۱۰۰۰دانش آموز در مقطع دوازدهم داریم که در خاتمه سال تحصیلی آنها یازده امتحان حضوری پیش رو دارند که با مساعدت ویژه و قابل تحسین موسسه خیریه محبان امام علی ابن ابیطالب ع (قرارگاه امیراامومنین) ماسک مورد نیاز این دانش اموزان تهیه و امروز با حضور در این موسسه یازده هزار ماسک اهدایی دریافت گردید.

عیدیوندی ادامه‌ داد: از اول بحث شیوع کرونا تا کنون ماسک مورد نیاز پرسنل اداری و هم چنین ارباب رجوع اداره بصورت مستمر و مداوم از این قرارگاه بصورت رایگان تامین شده است.

محمدرضا کرم زاده مدیر عامل موسسه خیریه محبان امام علی ابن ابیطالب “ع” در این‌ رابطه اظهار داشت :
بدون شک برای ریشه کن کردن این ویروس منحوس باید همه در کنار هم قرار بگیریم و هر جا کم و کسری است پوشش بدهیم.

کرمزاده تسریح کرد: امروز خوشحال هستیم با اهدا ۱۱هزار ماسک در جهت برگزاری امتحانات دانش اموزان شهرستان نقشی داشته باشیم و بخشی از نگرانی خانواده ها را کاهش دادیم.

مدیر اجرایی قرار گاه امیرالمومنین (ع) عنوان کرد: همانگونه که پیشتر اعلام شد این قرارگاه از اوایل فروردین با توجه به ضرورت و نیاز جامعه به ملزومات بهداشتی خصوصا ماسک اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک نموده و با همت و پای کار آمدن ۲۸ چرخکار و ۱۷ نفر داوطلب که وظایف دیگری از جمله تدارکات ، پشتیبانی و … را بر عهده داشتند، توانستند ۱۵۰ هزار ماسک تولید و بصورت رایگان در اختیار نهادها، ادارات، گروه های جهادی و توزیع مستقیم در ایستگاههای سیار و ثابت و مراجعه درب منازل بصورت رایگان بین شهروندان توزیع شود.

محمدرضا کرمزاده ادامه داد : در کنار تولید و توزیع ماسک رایگان اقدامات دیگری توسط این موسسه صورت گرفته است که از جمله می توان به توزیع سبدهای ارزاق خوراکی، توزیع سبدهای بهداشتی، توزیع غذای گرم و همچنین تسویه حسابهای دفتری نیازمندان در نزد مغازه داران محلی اشاره کرد.

 

وی افزود : این نهضت همچنان ادامه دارد و لازم می دانم بجای مطرح کردن گلایه ها از همه انهایی تشکر کنم که در این مسیر پیشتاز و همراه مان بوده اند و بجاست که از مساعدت و همراهی شهردار پرتلاش و اخلاق گرای مان و همچنین مساعدت ریاست و اعضای شورای شهر و جناب فرماندار تشکر صمیمانه ای داشته باشیم.

 

کرمزاده در پایان با اعلام شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۳۷۱۵۴۴  این موسسه جهت دریافت نذورات و هدایا نقدی گفت : منتظر نگاه و بارش مهربانی خیرین عزیزمان هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام