دیدار نماینده مردم مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا در مجلس با وزیر بهداشت‌ و درمان و بیان مشکلات، کمبودها و نیازهای حوزه انتخابیه

 

 

در ادامه رایزنی های دکتر علیرضا ورناصری با مقامات و مسئولان کشوری جهت مرتفع نمودن مشکلات حوزه انتخابیه ، وی ضمن حضور در دفتر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با دکتر نمکی دیدار و در خصوص وضعیت بهداشت و درمان شهرستان های مسجدسلیمان، لالی هفتکل و اندیکا با ایشان به گفتگو پرداخت.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا، در ابتدای این دیدار دکتر ورناصری به بیان مشکلات و خلاء های موجود در حوزه بهداشت و درمان منطقه اشاره نمود.

ایشان با بیان نیازها و خواسته های عمومی مردم هر چهار شهرستان در حوزه بهداشت و درمان خواستار توجه بیشتر این وزارت به رفع موانع موجود در زمینه های مرتبط گردید.

نماینده مردم مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا به احداث یک پست امداد هوایی در منطقه و احداث دو بیمارستان در شهرستان های اندیکا و هفتکل اشاره نمود.

احداث دانشکده پزشکی مسجدسلیمان و تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان از دیگر خواسته های مطرح شده توسط نماینده مردم مسجدسلیمان در دیدار با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بود.

 

 

 

انتهای پیام