پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان بمناسبت روز خبرنگار

 

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در پیامی فرارسیدن سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی و خبر تبریک گفت.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان در متن پیام سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان آمده است :

 

خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به “نون والقلم مایسطرون” در طبق اخلاص گذاشته‌اند.
وی با اشاره به نقش موثر رسانا ها در تولید و حفظ احساس امنیت در جامعه تصریح کرد: خبرنگاران همواره همپای پلیس، رسالت خود را در ارتقا امنیت با جدیت پیگیری کرده و در کنار پلیس در اکثر برنامه ها و عملیات پلیسی حضوری مستمر و هدفمند دارند و روز خبرنگار فرصت مناسبی برای تقدیر از زحمات این عزیزان است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته اند.
اینجانب با اداي احترام به همه شهيدان و تلاشگران عرصه اطلاع رساني ميهن اسلامي به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و طلايه داران عرصه اطلاع رساني تبريک و تهنيت عرض می نمایم.

 

انتهای پیام