بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار ، نشست فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان با اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد

 

بمناسبت روز خبرنگار نشست صمیمی فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان با اصحاب رسانه شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، در ابتدای این نشست سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار و‌گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه ابراز امیدواری کرد ؛ همه ما بتوانیم قهرمان راستین شهدا ، جانبازان و ایثارگران باشیم و آرمان های آنها را تحقق بخشیم.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان ادامه داد : من شما خبرنگاران را همکاران خودم در عرصه فرهنگ میدانم و در سالیان گذشته بویژه بعد از جنگ تحمیلی که دشمن یک هجمه فرهنگی بسیار سنگینی روی کشور ما وارد کرد ، خبرنگاران عزیز ما با هوشیاری و بیداری کامل همه توطئه های دشمن را نقش بر آب کردند و امروز هم بعنوان پاسداران اصلی فرهنگ در همه عرصه ها حضوری فعال دارند.

سرهنگ حسینی افزود : الحق والانصاف خبرنگاران ما در مسجدسلیمان بهترین خدمات را در مباحث فرهنگی به جامعه ارائه میدهند اگر چه وظیفه نیروی انتظامی حراست و پاسداری و حفاظت و حفظ تامین نظم و امنیت در جامعه است بلکه مهم تر از آن احساس امنیت میباشد که خبرنگاران عزیز ما تلاش خوبی را در راستای ارتقاء احساس امنیت در سطح شهرستان صورت میدهند که اگر امروز احساس امنیتی در شهرستان وجود دارد حاصل یک همکاری و تعامل خوب و سازنده بین نیروی انتظامی و خبرنگاران است که جا دارد از همه این عزیزان تقدیر نمایم.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان تعامل و همکاری سازنده خبرنگاران با نیروی انتظامی را در موضوعاتی مهمی چون تیراندازی در مراسمات عزا و عروسی بسیار موثر دانست و گفت : شاهد هستیم که موضوع تیراندازی ها در مراسمات تقریباً به صفر رسیده و این یک کار فرهنگی ، انتظامی و قضایی بود که صورت گرفت.

سرهنگ حسینی ادامه داد : امروز شاهد هستیم که جرائم خشن در مقایسه با سال ۹۴ بالای ۷۵ درصد کاهش پیدا کرده که میتوانیم این موضوع را در سایر زمینه ها از جمله اقتصادی، معیشتی و رفاهی مردم هم ارتقاء دهیم و همکاری بیشتری را در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه با اصحاب رسانه و خبرنگاران داشته باشیم.

وی افزود : دوستان خبرنگار و عزیزانی که در مباحث و موضوعات انتظامی قلم میزنند اگر چه رسالت خود را به نحو احسن انجام میدهند اما انتظار داریم با معاونت اجتماعی ما هم مشورتی داشته باشند تا در جهت ایجاد جوی آرام در میان مردم گام برداریم و از سیاه نمایی و بزرگنمایی که باعث معضلات بسیاری در جامعه میشود ، پرهیز کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، علی رغم گذشت ۱۱ روز از ۱۷ مرداد ( روز خبرنگار ) فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان اولین نهاد یا سازمانی است که به پاسداشت این روز اقدام به دعوت ‌از خبرنگاران کرد و این نشان از تعامل بسیار خوب فرماندهی و روابط عمومی این نیرو با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان است.

 در این نشست تعدادی از خبرنگاران با اشاره به تعامل و همکاری بسیار خوب سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان و سرکار خانم‌ حاجت‌پور مسئول روابط عمومی نیروی انتظامی با اصحاب رسانه‌ ، به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام