وضعیت قرمز در مسجدسلیمان ، مردم از شرکت در هرگونه تجمع و مراسم‌خودداری کنند

 

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از قرار گرفتن مسجدسلیمان و آغاجاری در وضعیت قرمز کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، دکتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این رابطه اظهار داشت :

بر اساس اعلام آخرین وضعیت بیماری در استان از سوی وزارت بهداشت که بصورت هفتگی اعلام میشود، شهرهای مسجدسلیمان و آغاجاری در وضعیت قرمز هستند و شهرستان بهبهان به دلیل همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی از وضعیت قرمز خارج شد.

 

وی افزود : تغییر در وضعیت شهرهای قرمز استان یک هشدار جدی است و مشخص میکند که وضعیت موجود بسیار شکننده است و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، کل استان خوزستان درگیر پیک دوم کرونا میشود که بسیار سنگین تر از پیک اول بیماری است.

 

ابول نژادیان ادامه داد : مانند هفته های گذشته تمامی استان های خوش آب و هوا و همجوار با خوزستان در وضعیت قرمز و هشدار هستند و از مردم درخواست میکنیم تا از سفر به این استان ها، به شدت خودداری کنند، چرا که ره آورد سفرهای غیرضروری چیزی بجز انتشار بیشتر بیماری نخواهد بود.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خاطر نشان کرد: همچنین لازم است تا همه مردم استان علی الخصوص شهرهای آغاجاری و مسجدسلیمان از برگزاری و یا حضور در هرگونه مراسم و تجمع اجتناب کنند و در هنگام خروج از منزل، پروتکل های بهداشتی(استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی) را با حساسیت و جدیت بیشتری رعایت کنند.

انتهای پیام