دستگیری باند سارقان مامور نما در مسجدسلیمان

 

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری باند ۵ نفره سارقان که تحت عنوان مامور پلیس با تهدید اقدام به سرقت طلاجات از شهروندان می کردند در این شهرستان خبر داد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، سرهنگ علی حسینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع ۲فقره سرقت به عنف طلاجات در مسجدسلیمان با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ حسینی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که سارقان با مراجعه درب منزل تحت پوشش مامور پلیس ، شهروندان را فریب و بلافاصله با تهدید و زور وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلاجات می کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی از مالباختگان و با کار اطلاعاتی، یکی از سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی پليس و پس از مواجهه حضوري با مالباختگان به بزه انتسابی و همدستی با ۴ نفر دیگر اعتراف که با تلاش شبانه روزی همدستان وی نیز در شهرستان همجوار دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی از شهروندان به ویژه بانوان خواست: تا از نگه داری هرگونه اشیاء زینتی، وجه نقد بیش از حد نیاز و زیورآلات در منزل خودداری كنند و وجوه نقد، طلاجات و سکه های طلا را به صندوق امانات بانک های معتبر تحویل دهند.

 

انتهای پیام