آغاز عملیات نهضت آسفالت معابر و خیابانهای شهر گُل گیر + تصاویر

 

 

شهردار گل گیر گفت : عملیات‌ نهضت آسفالت معابر و خیابانهای سطح شهر گل گیر آغاز شده و با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان  سلیمان آقابیگی با اعلام این خبر اظهار داشت : عملیات گسترده آسفالت خیابانها و معابر شهر گل گیر از چند روز گذشته و پس از پاکسازی این نقاط آغاز شده و تا کنون جاده ورودی شهر گُل گیر ، خیابان شهید حاتمی ، خیابان معلم ، خیابان شهید اسکندری ، جاده ورودی قبرستان شهر گُل گیر و خیابان شهید مرادی بطور کامل آسفالت شده و در روزهای آینده شاهد انجام پروژه آسفالت در سایر نقاط از جمله خیابان بختیاری ، خیابان شهید جعفری ، خیابان آسماری و سایر معابر سطح شهر خواهیم بود.

 

شهردار گل گیر ادامه داد : بهبود وضعیت آسفالت خیابانها و نقاط مختلف این شهر همواره یکی از مطالبات جدی و اصلی مردم در سالیان گذشته بود ه و این‌ کار در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و بهبود وضعیت عبور و مرور در معابر سطح شهر صورت گرفته است.

 

وی با بیان این که تا کنون بالغ بر ۸۵۰۰ متر مربع آسفالت در معابر و خیابانهای سطح شهر ریخته شده است ، افزود : ساماندهی و بهسازی معابر شهری با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان از اولویت های کاری مجموعه شهرداری گل گیر خواهد بود.

 

آقابیگی در خاتمه بیان داشت : امیدواریم اجرای این پروژه بتواند موجبات جلب رضایت همشهریان عزیز را فراهم آورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام