بمناسبت هفته ناجا صورت گرفت؛ دیدار جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران مسجدسلیمان با فرماندهی انتظامی این شهرستان

 

بمناسبت هفته ناجا جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران مسجدسلیمان با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی این شهرستان با سرهنگ علی حسینی دیدار کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، خبرنگاران در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و‌ گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا از همکاری و تعامل فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان با اصحاب رسانه شهرستان تقدیر کردند.

عزت الله قاسمی خبرنگار واحد مرکزی خبر در این رابطه اظهار داشت : در سالهای اخیر شاهد ارتباط دو سویه مابین جامعه رسانه شهرستان و فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان بودیم که نتیجه آن انعکاس به موقع اقدامات و عملکرد پلیس به مردم و همچنین انتقال نقطه نظرات ، دیدگاهها و مطالبات و خواسته های مردم از پلیس بوده است.

محمد رضا کرمزاده صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه صدای باران هم با تبریک هفته ناجا ، اخلاق محوری رعایت حقوق شهروندی و ارتباط مستقیم با مردم را از شاخصه ها و ویژگی های بارز سرهنگ حسینی دانست و ادامه داد : در سالیان اخیر همواره درب نیروی انتظامی به روی مردم باز بوده و شما با روی گشاده و اخلاق نیکو پذیرای شهروندان و شنیدن مسائل و مشکلات آنان بودید که شایسته تقدیر و تشکر است بهمین دلیل تصمیم گرفتیم امروز با حضور در فرماندهی انتظامی قدردان زحمات جنابعالی و مجموعه همکارانتان باشیم.

پرویز دیوید خسروی از دیگر خبرنگاران شهرستان مردم داری و احترام به شهروندان را از خصیصه های بارز سرهنگ حسینی برشمرد و افزود : انسان بواسطه اخلاق و رفتار و منش نیک نزد مردم عزیز میشود و شما بواسطه این ویژگی ها در قلب مردم مسجدسلیمان جای دارید.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان هم ضمن خیرمقدم و خوش آمد به اصحخبرنگاران شهرستان گفت : بنده همیشه به خبرنگاران و اهالی رسانه به چشم همکاران خودم در تولید امنیت و احساس امنیت نگاه کرده ام و حقیقتا جامعه رسانه ای شهرستان در انجام رسالت خود که رسالتی بسیار خطیر است ، کم نظیرند.

سرهنگ کارآگاه علی حسینی ادامه داد : خبرنگاران میتوانند در احساس امنیت جامعه بسیار اثر گذار باشند. هر چقدر نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و نظامی در تولید امنیت تلاش کنند اما احساس امنیت وجود نداشته باشد اثرگذاری خاصی را نخواهیم داشت چرا که به زعم همه کارشناسان علوم اجتماعی و روانشناسی، احساس امنیت بالاتر از امنیت است که اصحاب رسانه در این موضوع نقش بی بدلیلی دارند و در سطح شهرستان به نحو احسن رسالت شان را انجام میدهند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: تعامل نیروی انتظامی با اصحاب رسانه اگر نگوییم بینظیر اما کم نظیر است و این ارتباط باعث احساس امنیت در سطح شهرستان شده و این وضعیت هم برای مردم و هم برای مسئولین رضایت بخش است.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: باید به این باور برسیم که از ظرفیت های مسجدسلیمان جهت رفع نواقص شهرستان استفاده شود و نیروی انتظامی با استفاده از این ظرفیت ها و نشست های متعدد با بزرگان ، سران ، متنفذین و افراد ذی نفوذ توانست‌ نتایج بسیار درخشانی در بُعد امنیتی بدست آورد.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان نیروی انتظامی را خادم مردم دانست و گفت : وقتی با تمام وجود برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم مردم هم به کمک ما خواهند آمد.

سرهنگ حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به یکی از معظلات اساسی مسجدسلیمان اشاره کرد و افزود : در طول ۶ سالی که افتخار خدمتگزاری به مردم این شهرستان را دارم ، یکی از معظلاتی که وجود دارد این است که فقط مینویسیم و نقد میکنیم اما قدم‌ برنمیداریم در حالیکه برای بهتر شدن شرایط باید همه به هم کمک کنیم و اینگونه نباشد که صرفا حرفهای قشنگی بزنیم لذا باید بعضی از موضوعات را به یک فرهنگ تبدیل کنیم تا بتوان به بهبود اوضاع شهر کمک کرد.

سرهنگ حسینی بیان داشت : همیشه خدا را شاکرم که خدمت به مسجدسلیمان را نصیب بنده کرد و این را با قلبم احساس میکنم و هیچ منتی ندارم. مردم این شهرستان نشان دادند با وجود همه مشکلات و کمبودهایی که هست ، چقدر قانع هستند و با کمترین‌ها احساس رضایت میکنند.

در پایان این دیدار دو لوح تقدیر از سوی خبرنگاران به پاس زحمات فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان و پلیس راهور به آنان اهداء شد.

 

 

 

 

 

 

 

 انتهای پیام