کشف ۸۰ هزار عدد ماسک احتکار شده و دستگیری فرد محتکر در مسجدسلیمان

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف ۸۰ هزار عدد ماسک احتکار شده و دستگیری فرد محتکر در شهرستان “مسجدسلیمان “خبر داد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، سرهنگ علی حسینی با اعلام این خبر افزود : در پی شیوع ویروس کرونا و دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی ماسک در یک انبار در سطح شهرستان مسجدسلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان ادامه داد : با شناسایی محل و هماهنگی مرجع قضایی، ماموران اداره نظارت بر اماکن موفق شدند در بازرسی از انبار مذکور ۸۰ هزار عد ماسک و مقداری دستکش بهداشتی احتکار شده را کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به پلیس اماکن انتقال شد گفت: متاسفانه عده ای سودجو و فرصت طلب در این ایام اقدام به احتکار و گران فروشی اقلام مورد نیاز مردم می کنند.

سرهنگ حسینی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با افرادی که با این اقدام خود باعث ایجاد التهاب در بازار می شوند و امنیت جانی شهروندان را به مخاطره می اندازند قاطعانه برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص احتکار اقلام بهداشتی را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اعلام نمایند.

 

انتهای پیام