بازدید نماینده مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور از بیمارستان ها و مراکز درمانی مسجدسلیمان

 

با حضور نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور از مراکز درمانی و بیمارستانهای مسجدسلیمان بازدید بعمل آمد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، در ابتدا، بیمارستان شفا تامین اجتماعی مسجدسلیمان مورد بازدید نماینده مجلس و رییس دانشگاه جندی شاپور قرار گرفت که طی آن از نزدیک، مشکلات این مرکز درمانی را مطرح و مورد بررسی قرار داده شد .

در ادامه بیمارستان نمره ۲ پذیرای مسئولین شهرستان و استان شد که طی این بازدید نیز، مشکلات و کمبودهای بخش های مختلف بیمارستان از جمله بخش کرونا مورد بررسی مسئولین قرار گرفت.

در خاتمه، دکتر ورناصری و دکتر ابول نژادیان از بیمارستان صنعت نفت مسجدسلیمان بازدید کردند ، سپس جلسه نهایی جهت برآیند و نتیجه گیری را در این مرکز درمانی برگزار نمودند.

در ابتدا دکتر ورناصری ضمن تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت شهرستان اظهار داشت : این عزیزان بدون هیچ ابایی علی رغم همه محدودیت ها و مشکلات، صادقانه و خالصانه در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

دکتر ورناصری با اشاره به قرار گرفتن مسجدسلیمان در وضعیت فوق قرمز و بحرانی عنوان کرد : از همه شهروندان عزیز و شریف شهرستان می خواهم توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا زنجیره انتقال این ویروس منحوس قطع گردد.

وی ادامه داد : در صورت تجهیز کامل بیمارستان ها نیز، با توجه به مشکلات عدیده بهداشت و درمان منطقه و گستردگی فراوان حوزه انتخابیه، در خدمات دهی کیفی دچار مشکل هستیم تا زمانی که مرکز هدایتی با عنوان دانشکده علوم پزشکی در منطقه مستقر شود.

عضو کمیسیون انرژی مسجدسلیمان گفت : مسجدسلیمان حق بزرگی به گردن ایران و خاورمیانه دارد چرا که بیش از ۱۱۰ سال به اقتصاد آنها کمک کرده است.

وی افزود : دو شهرستان اندیکا و هفتکل از چهارستان حوزه انتخابیه بنده حتی یک تخت بیمارستانی ندارند و بار سنگین خدمات دهی به مردم این دو شهرستان بر دوش مسجدسلیمان و رامهرمز افتاده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور با اشاره وضعیت بحرانی مسجدسلیمان اظهار داشت: پیشنهاد ما این است که بیمارستان نمره ۲ برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص داده شود و بیمارستان های شفا و نفت به عنوان پشتیبان حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: برای کاهش مراجعات بیماران از لالی به شهرستان مسجدسلیمان،به زودی بیمارستان امید لالی را تقویت خواهیم کرد تا بتوانیم از این مرکز بخوبی استفاده کنیم و شاهد ارتقاء شاخص درمان در این شهرستان باشیم.

ابول نژادیان افزود: تا پایان بهمن ماه سال جاری،یک بیمارستان محلی باکیفیت در اندیکا احداث خواهد شد تا بتوانیم مراجعات بیماران این مناطق را به شهرستان مسجدسلیمان کاهش دهیم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام