دادستان مسجدسلیمان: با هر گونه تجمع در عزاداری ها و عروسی ها به شدت برخورد می کنیم

 

 

دادستان مسجدسلیمان گفت: با تجمعات در عزاداری ها و عروسی ها به شدت برخورد و هیچ گونه مماشاتی با کسانی که سلامتی مردم را به مخاطره بیاندازند نخواهیم داشت.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان ، رحمان بن سعید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود : بیشترین مشکلات به وجود آمده و زمینه ساز افزایش مبتلایان به کرونا، تجمعات مرتبط با برگزاری مراسم عروسی و عزا بوده است به همین دلیل براساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا و به منظور مدیریت و کنترل شیوع بیماری با هرگونه تجمع جهت برگزاری مراسم عزاداری و یا عروسی به شدت برخورد و هیچ گونه مماشاتی با کسانی که سلامتی مردم را به مخاطره بیاندازند نخواهیم داشت.

 

بن سعید در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به خانواده های متوفیان نیز گفت: شایسته است این عزیزان از انتشار هرگونه آگهی ترحیم و عزاداری در خصوص مراسم سوم و هفتم مشتمل بر زمان و مکان خاکسپاری و یا فاتحه خوانی خودداری کنند. وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر عدم حضور مداحان و خوانندگان در مراسمات گفت: یکی از افرادی که به عنوان خواننده و مداح به تصمیمات ستاد پیشگیری از کرونا بی توجهی کرده و در مراسمات شرکت کرده بود با قرار متناسب راهی زندان گردید و قطعاً با افرادی که به سلامت مردم بی توجهی کنند برابر با قانون برخورد خواهیم کرد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان در بخش پایانی سخنان خود گفت: برای غلبه بر ویروس کرونا نیازمند همکاری عموم مردم هستیم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم آمار ویروس کرونا را کاهش دهیم.

 

انتهای پیام