ماشین سازی تبریز ۰ نفت مسجدسلیمان ۱ / آتش نفت برف تبریز را آب کرد

 

 

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با کسب سه امتیاز شیرین در تبریز وضعیت خود را در جدول رده بندی لیگ برتر بهبود بخشید.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک دیدار در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز دنبال شد و در آن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با برتری یک بر صفر در مقابل ماشین سازی به وضعیت خود در جدول رده بندی این رقابت ها بهبود بخشید.

در این دیدار که بدلیل بارش شدید برف در تبریز با یک روز تاخیر برگزار شد ، بهروز نوروزی فرد در دقیقه ۶۴ کرنر ارسالی را با ضربه سر تبدیل به تک گل بازی کرد تا شاگردان مجتبی حسینی با سه امتیاز شیرین به مسجدسلیمان باز گردند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با این پیروزی ارزشمند ، ۱۲ امتیازی شد و تا رده ششم جدول بالا آمد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی امروز ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان درگیری شدید اعضای دو تیم باعث ورود عوامل نیروی انتظامی به داخل زمین و متشنج شدن شدید جو شد.

ماجرا از جایی شروع شد که نیمکت تیم نفت مسجد سلیمان روی یکی از صحنه های دقایق پایانی به شدت به تصمیم داور بازی معترض بودند که این اتفاق باعث ایجاد تنش میان دو نیمکت شد. در ادامه و با به صدا در آمدن سوت پایان بازی، این درگیری به اوج خود رسید و بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته نهم این رقابتها سه شنبه نهم دیماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان پیکان تهران خواهند بود.

 

انتهای پیام