رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد: آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان اورژانس در مسجدسلیمان/ اختصاص ۱۰ دستگاه آمبولانس به شهرهای لالی ، هفتکل و اندیکا

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان اورژانس با ظرفیت ۲۰ تخت بستری در محل بیمارستان قدیم واقع در منطقه ۲۲ بهمن مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت : دانشگاه علوم پزشکی اهواز با وجود درگیری چند ماهه با کرونا، از اصل مهم توسعه غافل نمانده است و احداث پَد هلیکوپتر، نصب دستگاه اکسیژن ساز، ارتقای دستگاه سی تی اسکن بیمارستان و نصب تجهیزات بیمارستانی به ارزشی بالغ بر یک میلیارد تومان از جمله اقداماتی است که در مسجد سلیمان انجام شده است.

وی افزود : علاوه بر این عملیات اجرایی اورژانس جدید در منطقه کلگه با ظرفیت ۲۰ تخت بستری در دستور کار است و همچنین طرح توسعه بیمارستان ۲۲ بهمن دنبال‌می‌شود که برای انجام این طرح نیاز به مساعدت مسئولان شهری است.

ابول نژادیان ادامه داد : در اندیکا نیز در حال برنامه ریزی برای راه اندازی ستاد شبکه و مرکز بهداشت هستیم و در این شهر نیز به تازگی ۲ دستگاه آمبولانس تحویل داده شده که ان شاءالله به زودی ۲ دستگاه دیگر نیز تحویل داده خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد : در شهرستان هفتکل احداث و راه اندازی بیمارستان محلی در اولویت است. تجهیزات موردنیاز درحال تهیه است و امیدواریم تا پایان سال شاهد افتتاح این بیمارستان محلی باشیم و به تازگی به این شهرستان یک آمبولانس تحویل داده شده که ۳ دستگاه دیگر نیز به زودی تحویل داده میشود.

این مقام مسئول گفت: در شهرستان لالی نیز برای افزایش سطح خدمات به مردم مرکز جامع سلامت در حال راه اندازی هست و امیدواریم ستاد شبکه لالی هم در مصوبات قرار گیرد. به این شهرستان نیز یک دستگاه آمبولانس تحویل شده که به زودی یک دستگاه دیگر نیز تحویل داده می‌شود.

 

انتهای پیام