با حضور دو بازیکن لیگ برتر؛ مدرسه فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان افتتاح شد

 

 

مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان از افتتاح مدرسه فوتبال این واحد آموزشی با حضور صادق صادقی و عباس عسکری دو فوتبالیست مسجدسلیمانی شاغل در لیگ برتر خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان بهرام صالحی در این رابطه اظهارداشت : به ‌منظور جذب و تربیت علاقه‌مندان به فوتبال و کشف استعدادهای برتر و با توجه به امکانات مناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، پس اخذ موافقت مسئولان این واحد دانشگاهی و دریافت مجوزهای قانونی از تربیت‌بدنی خوزستان به راه‌اندازی مدرسه فوتبال دانشگاه اقدام کردیم.

 

وی افزود: در همین راستا از پسران ۸ تا ۱۴ سال علاقه‌مند به فوتبال ثبت‌ نام و زیر نظر مربیان مجرب باشگاه ورزشی دانشگاه، آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

 

مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان بیان کرد: با هماهنگی‌هایی که با بعضی از باشگاه‌های فوتبال انجام‌شده در نظر است در فرآیند آموزش این گروه در صورت کشف استعدادهای فوتبالی به تیم‌های مد نظر معرفی می‌شوند.

 

صالحی در مورد نحوه ثبت‌ نام در مدرسه فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان گفت: علاقه‌مندان واجد شرایط می‌توانند در ساعات اداری با در دست داشتن دو قطعه عکس، کپی شناسنامه، رضایت‌نامه والدین، بیمه ورزشی و گواهی سلامت به تربیت بدنی این واحد دانشگاهی مراجعه و برای ثبت‌ نام اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام