رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان: با پیگیری های نماینده مردم، مرحله دوم تکمیل پُل سی مایلی در حال اجرا و در ماههای آینده به بهره برداری می رسد

 

 

رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: مرحله ی دوم تکمیل پل سی مایلی با اعتباری اولیه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا و طی ماههای آتی به بهره برداری خواهد رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان به نقل از روابط عمومی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا، حامد جلیلی رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان در این رابطه اظهار داشت : با تلاش و پیگیری های دکتر علیرضا ورناصری عملیات اجرایی ساخت یک کیلومتر از محور مسجدسلیمان_هفتکل_ایذه و همچنین مرحله ی دوم تکمیل پل سی مایلی با مجموع اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال طی ماههای اینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان افزود : احداث پل سی مایلی از دهه ۸۰ شروع شد که طی چند مرحله به پیمانکار واگذار شد اما نتوانستند آن را به سرانجام برسانند.

 

وی ادامه داد : پل قدیم متاسفانه به دلیل عرض کوتاه همواره برای وسایل نقلیه عبوری مشکلات فراوانی ایجاد کرده بود که با حمایت و پیگیری های نماینده مجلس ، مرحله ی دوم تکمیل پل سی مایلی با اعتبار اولیه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال که در دو مرحله و دو قرارداد به پیمانکاران واگذار شده و طی ماه‌های پیش رو این محور تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

 

جلیلی خاطر نشان کرد : این پروژه هم اکنون در مرحله احداث زیرسازی جهت لایه نهایی و آسفالت میباشد که طی ماه اینده مراحل اجرای آسفالت آغاز و طی ۲ الی ۳ ماه آینده افتتاح خواهد شد.

 

وی در خاتمه گفت : احداث جاده دو طرفین پل سی مایلی به طول یک کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از اواخر سال ۹۹ آغاز شده که امیدواریم این پروژه نیز طی ۳ ماه آینده به بهره برداری برسد.

 

 

 

انتهای پیام