نفت مسجدسلیمان بی ثبات ترین تیم ایران / تغییرات اتوبوسی در تیمی که مثل طفل سر راهی اداره می شود

 

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حالی پای به بیست و یکمین دوره لیگ برتر خواهد گذاشت که بیش از نیمی از بازیکنان و تمامی کادر فنی فصل گذشته خود را از دست داده است و وضعیت کادر فنی و بازیکنان فصل جدید این باشگاه هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

 

 

پایگاه خبری ایرانیان – کیوان علاسوند، تغییرات اتوبوسی در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد و هر ساله با پایان فصل فوتبالی لیگ برتر شاهد کوچ دسته جمعی بازیکنان و کادر فنی این باشگاه به سایر تیم‌های لیگ برتر و آمدن یکی دو جین بازیکن و مربی جدید به مسجدسلیمان هستیم.

 

کلاف سر در گم و پیچیده مالکیتی، بی ثباتی در بخش مدیریت ، نبود اسپانسر مشخص و مشکلات مالی فراوان و بستن قراردادهای یکساله از مهمترین دلایل رفت و آمدهای بیشمار و تغییرات اتوبوسی در این تیم پرطرفدار است.

 

وزارت نفت مالک اصلی باشگاه فوتبال نفت مسجدسلیمان است اما هر ساله با این بهانه که “هزینه در ورزش حرفه ای منع قانونی دارد” این تیم را مانند طفل سر راهی رها می‌کند و دُرست در فصل نقل و انتقالات بلاتکلیفی و نامشخص بودن وضعیت فعالیت باشگاه، باعث می‌شود تا کادر فنی و بازیکنان فصل قبل عطای کار کردن در این تیم را به لقایش ببخشند و با اتمام قرارداد راهی دیگر تیم‌ها شوند.

 

سالی نیست که از نماینده وقت شهرستان گرفته تا اُستاندار و وزیر و وکیل برای حل مشکلات مالی و ادامه فعالیت این تیم دست به دامان وزارت نفت نشوند.

 

 

 

در آخرین تغییرات صورت گرفته  در حالیکه گفته می‌شد محمود فکری هدایت نفت مسجدسلیمان  را بر عهده گرفته است، در کمتر از ۷۲ ساعت عکس سیروس پورموسوی و خبر توافق یکساله او با سران باشگاه در فضای مجازی پخش شد تا همچنان شاهد هرج و مرج و رفت و آمدهای بدون حساب و کتاب در نفت مسجدسلیمان باشیم.!!

 

حالا اما با گذشت تنها چند روز از توافق نهایی مربی فصل قبل صنعت نفت آبادان با نفت مسجدسلیمان، محمد نظری مدیرعامل این باشگاه از بدعهدی این مربی و غیبت بحث برانگیز پورموسوی در اردوی مسجدسلیمانی ها در تهران خبر می‌دهد و معلوم نیست حضور این مربی هم به مانند محمود فکری و مجتبی حسینی بسیار کوتاه و گذرا خواهد بود یا اینکه آقا سیروس لیگ بیست ویکم را تا پایان در شهر اولین ها پشت سر خواهد گذاشت.

 

از قدیم گفته اند؛ هر چه بکاریم فردا همان را درو و خرمن خواهیم کرد، نتیجه این بی ثباتی ها و تغییرات فراوان در نفت مسجدسلیمان را در نتایج سینوسی و کاملا پر اُفت و خیز این تیم در فصول گذشته لیگ برتر می‌توان مشاهده کرد.

 

بی ثباتی و بلاتکلیفی در ابتدای فصل بویژه در فصل نقل و انتقالات و دوران آماده سازی، در انتهای فصل خود را نشان می‌دهد ، جایی که نفتی ها مجبورند تا روزهای آخر برای بقا و سقوط نکردن بجنگند و به سوهان روح علاقه مندان و طرفداران پرشمارشان تبدیل شوند.

 

انتهای پیام