تحقق عدالت آموزشی با حضور معلمان در مناطق عشايری صعب العبور

معاون آموزش ابتدايی وزير آموزش و پرورش گفت: حضور معلمان در مناطق عشایری صعب العبور سبب تحقق عدالت آموزشی شده است.

پایگاه خبری ایرانیان، رضوان حكيم زاده، معاون آموزش ابتدايی وزير آموزش و پرورش در حاشيه بازديد از مدارس عشايری آرپناه در لالی با اشاره به حضور معلمان در مناطق عشایری صعب العبور بیان داشت: معلمان عشايری فرصت تحصيل علم و دانش را برای كودكان ما در صعب العبورترين مناطق عشايری فراهم كرده اند و اين مسئله به آموزش و پرورش در تحقق عدالت آموزشی كمك می كند.

وي تصریح کرد: معلمان عشايری اين امكان را فراهم مي كنند كه آموزش و پرورش در دورترين مناطق كه دسترسی به آن بسيار دشوار است از حضور معلم و آموزش بهره مند شوند.

 

 

حكيم زاده پوشش دوره پيش دبستانی در آموزش و پرورش خوزستان را مطلوب دانست و اظهار داشت: با تلاش های ارزشمند مسئولان آموزش و پرورش استان خوزستان و حمايت خوب عشاير، شاهد حضور گسترده نوآموزان پيش دبستانی در مدارس عشايری در كنار ساير دانش آموزان هستيم.

این مقام مسئول افزود: دانش آموزان مناطق عشايری لالی دارای انگيزه بالايی برای ادامه تحصيل هستند و اشتياق این دانش آموزان به خصوص دانش آموزان دختر بسيار شوق انگيز است و اميدواريم شرايطی فراهم شود كه زحمات اين دانش آموزان به ثمر بنشيند.

گفتنی است؛ صبح امروز معاون آموزش ابتدايی وزير آموزش و پرورش به همراه مديركل آموزش و پرورش خوزستان و جمعی از مسئولان استانی از مناطق عشايری در لالی و منطقه صعب العبور آرپناه بازديد كردند.

انتهای پیام/